ketvirtadienis, gruodžio 24, 2009

"O Holy Night"


Mano galva, tai geriausia Kalėdinė daina. Martina McBride "O Holy Night". Sveikinimai visiems "Formalių naujienų" skaitytojams ir lankytojams. Tegu po Kalėdų nesusispratimų, smurto, korupcijos, politikavimo, absurdo ir sumaišties būna mažiau, o šviesos daugiau.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Aprengti ja reiketu, liudna.
Nuimti tuos auskarus, kad butu tikra ledi.
isejimo21:5 Bet jei vergas aiškiai pasakys: 'Aš myliu savo šeimininką, žmoną bei vaikus ir atsisakau laisvės',
21:6 tai jo šeimininkas atves jį pas teisėjus, prives jį prie durų arba prie durų staktos ir perdurs yla jo ausį; ir jis liks jam tarnauti visą gyvenimą.
Jei jus girdite Žodį ir atsisakote palikti savo supratimus ir tapti laisvais, tai kazin ar kada dar beisgirsite, nes ausis bus pradurta, bet liksite tarnauti savo paciu mintims..
Ps.95:8 "neužkietinkite savo širdžių kaip Meriboje, kaip gundymo dieną dykumoje,
95:9 kur jūsų tėvai mane gundė ir mėgino, nors mano darbus buvo matę!
95:10 Keturiasdešimt metų mane liūdino ta karta, ir Aš pasakiau: 'Ši tauta klysta savo širdyje ir nepažįsta mano kelių'.

sventas durnius rašė...

Tadai,tavo zmona(jei esi zenotas) tikriausiai isisupus i skudurus,o galva apsivyniojus paklode.Tikra ledi,-tokia taves tikrai negundo.O ausys tai jau vienu skyliu,nuo tavo kasdieniniu pranasysciu.Beje,o su kuriuo ST pranasu save sieji?

Linas rašė...

Ko kimbate prie moters, klausykit o ne apžiūrinėkit:)

Olgerdas rašė...

:) Jo jei ne tavo moteriske nera ko apziurinet...

Anonimiškas rašė...
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
sventas durnius rašė...

Taaaaadai,vel tau uzejo?Kas dabar negerai.ko tavo dusia nerami,ar vaistuku pamirsai isgert?

Linas rašė...

cia ne Tadas, o Vladas toks, matyt ji jau paleido is kazkur:)