pirmadienis, gruodžio 07, 2009

Kukluksklano riteris "Susitaikymas - tai Jėzus"



Buvęs liūdnai pagarsėjusio rasistinio Kukluksklano riteris dabar įšventintas į sekmininkų bažnyčios tarnautojus.
Johnny Lee Clara-Bernadotte buvo įšventintas tarnautoju 6 milijonų narių "Dievo Kristuje" sekmininkų bažnyčioje(COGIC) ir sieks rasinio susitaikymo.
"Mes norime į tai grįžti ten, kur buvo Williamas Seymouras ir Azusa gatvės parabudimas, kai juodieji ir baltieji buvo kartu. Tai, kas reikalinga šiai tautai dabar - įveikti rasizmą",- sakė Clara-Bernadotte.
Kukluksklane Clara-Bernadotte buvo lyderiu - Baltuoju riteriu. Bet jis buvo vis labiau nepatenkintas ir galiausiai atsistatydino iš savo posto. Dvi nesėkmingos santuokos, be draugų ir be pinigų - tai privertė jį šauktis Dievo. Kaip vaikas jis priėmė Kristų 1990 metais.
Nuo tada jis pasidalino savo istorija su tūkstančiais žmonių.
"Aš žinau atsakymą į rasių susitaikymą ir tai yra Jėzus Kristus",- sakė jis. "Daugelis atėjo pas mane, net pasauliečiai žmonės, ir klausė:"Kas atsitiko, kaip tu pasikeitei?". Aš jiems sakiau: "Vienintelis dalykas, kuris pakeitė mane buvo Dievo žodis". Nes kai aš priėmiau Kristų ... turėjau savo protą atnaujinti, ir tai buvo per Dievo žodį.
Pagal "Charizmamag"

Komentarų nėra: