pirmadienis, gegužės 23, 2011

Narkotikus pirko už savo, ne už bažnyčios pingus

"La respublica" rašo apie Italiją sukrėtusį katalikų bažnyčios kunigo Richardo Sepia skandalą, kai jis prisipažino, kad yra infekuotas ŽIV, turėjo lytinių santykių su vyrais ir paaugliais, tačiau jis atmeta, kad yra pedofilas: "Aš esu gėjus ir ŽIV teigiamas, ar kokainas, turėjau lytinių santykių su suaugusiais, bet ne su nepilnamečiais, aš niekada neviliojau vaikų iki 10 metų.", sakė dabar kalėjime sėdintis padrė.  Policija patikrino jo ir jo draugo -meilužio Alfano SMS, kuriuose jie aptaria "grobį", "man nepatinka, kad žmonės turėtų daugiau nei 14 metų ". Tačiau dabar teigiama, kad tai buvo tiesiog žaidimas.
Kunigas neigia  ir bažnyčios patarnautojo - klapčiuko seksualinį išnaudojimą bažnyčios zakrastijoje. "Aš jį pabučiavau, aš bandžiau parodyti tai kaip meilės išraišką, - sakė jis, - aš tiesiog apkabinau jį iš už nugaros ir jis neteisingai suprato".
Tačiau va narkotikus jis buvo priverstas pripažinti, kad pirko, tačiau pirkdavo visada tauriai - tik už savo pinigus. "Tik už savo pinigus pirkau,  niekada paliečiau bažnyčios aukų", - teigė R.Sepia.

1 komentaras:

Zita rašė...

Nu nekaltas jis, nekaltas, negi nesimato........:(