šeštadienis, spalio 29, 2011

Eritrėja - kankinių kraujas ir nauja gyvybė

Eritrėjoje toliau nuožmiai persekiojami krikščionys evangelikai. "Open Doors" praneša, kad dar trys krikščionys mirė ir buvo palaidoti kariniuose daliniuose, kur jie buvo kalinami. 28 metų  Теrcheiz Gebremišel Andu ir 21 metų  Ferevain Genzabu Kifli mirė nuo bado. Abu vyrai buvo suimti per maldą privačiame name 2009 metais, dvejus metus buvo kankinami ir marinami badu. 26 metų Аеgesom Теklom Chabtemišel mirė rugpjūčio mėnesį susirgęs maliarija, kai jam nesuteikė medicininės pagalbos, nes jis nepasirašė dokumento, kad atsisako krikščionybės..
Eritrėjos prezidentas visaip stengiasi įrodyti, kad jokio persekiojimo nėra, tačiau nuo
Krikščionys sudaro apie pusę iš 2,2 milijono šalies gyventojų, iš jų pusė - stačiatikiai. Įdomu, kad "valstybinės" "tradicinėmis krikščioniškomis" save laikančios bažnyčios tyli, kai mato žudomus žmones. Ir net skatina tokius nežmoniškus persekiojimus. 
Kaip taisyklė, laisvų evangelinių bažnyčių žmonės yra suimami, persekiojami, jų bažnyčių lyderiams draudžiama palikti šalį. Evangelinius krikščionis šaukia į privalomą karinę tarnybą, tikintis "perauklėti", kur jų tikėjimas išbandomas rūsčiomis sąlygomis, tačiau tai duoda priešingą rezultatą - pranešama, kad daug kariškių tampa krikščionimis.
2002 m. daugybė krikščionių yra įkalinta, valstybės nepripažintos bažnyčios turi veikti pogrindyje. Eritrėjoje oficialios yra stačiatikių, katalikų, liuteronų bažnyčios ir islamas.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

o kaip ten su katoliku kankiniais viduramziais...
"kryziaus zygiu" kankiniai...
hitleris irgi buvo krikscionis...
cia tik GELBETOJAS zino...

Anonymous rašė...

Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namus, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Aš išbandžiau visas įmanomas priemones, norėdamas jį grąžinti namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir pateikiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

Paštas: drajayi1990@gmail.com
„Viber“ arba „WhatsApp“ numeris: +2347084887094