šeštadienis, kovo 27, 2010

"Meilė turi veidą"- Trys sėkmės žingsniai


Nuotraukoje - Mišelė Perry su savo vaikais bažnyčioje. Vyksta duonos laužymas.

(Persigalvojau, dar išversiu kelias dalis).

Bandymas susitapatinti

Aš užaugau episkopalų bažnyčioje, pakrikštyta dukart, buvau konfirmuota ir ėmiau dainuoti bažnyčios chore, kai man sukako 9 metai. Vyresnėse klasėse aš perėjau į baptistų bažnyčią kitoje gatvės pusėje, kadangi jie pasakė, jog žino, "kai daryti misiją". Pas charizmatus papuoliau atsitiktinai, kai man buvo 19 metų. Pagalvojau, ar man nepaskambinti į greitąją pagalbą, nes ten žmonės man pasirodė keisti, o kai kurie gulėjo ant žemės. Paskui buvau dar keliose prabudimo vietose ir jutau ten Dievo buvimą.
Aš pabandžiau save priskirti kokiai nors denominacijai. Sekmininkų - baptistų - liturginė - charizmatinė - tarpautinė įsimylėjusi į Jėzų, taip maždaug turėtų skambėti mano konfesija. Po kurio laiko aš nusprendžiau nebeklijuoti ant savęs iškabų. Manau, kad Jėzui to nereikia. Aš net nemačiau, kad Jėzus vadintų savo mokinius krikščionimis. Pasaulis juos taip pavadino. Gali būti, kad Jėzus niekada nenorėjo versti žmonių krikščionimis. Galbūt Jis tiesiog atėjo parodyti mums kelią pas mūsų Tėvą, Dangaus Dievą. Galvoju, kad šito pakanka, kad būti įsimylėjusiai. Taigi, kai manęs klausia, kokiai denominacijai priklausau, atsakau, kad aš - įsimylėjusi.

Trys sėkmės žingsniai

Žmonės nori žinoti, kaip mums pavyko pasiekti tokią sėkmę misionierių tarnavime. Neseniai vienas iš atvykusių paprašė manęs mūsų strateginio planokopijos. Iš visų jėgų stengiausi nesijuokti. "Plano? Strateginio?... O jeigu tai spontaninis planas? Nieko tokio?". Bet tas žmogus vis prašė. Matydama, kad neturiu kur pasidėti, jei neduosiu atsakymo, įsikvėpiau.
"Gerai.Ar jūs pasiruošęs?"
"Taip".
"Štai trys sėkmės žingsniai. Turite kuo užsirašyti?Jūs norėsite tai užsirašyti?".
Jis atsisėdo ant kėdės krašto. laukimas pakibo ore.
"Žingnis numeris 1. Atsikelti anksčiau iš ryto" - užsirašykite".
Jis atrodė kažkaip neapsisprendęs, bet paklusniai užsirašė.
"Žingnis numeris 2. Paklausti Jėzaus, ką Jis ruošiasi daryti šiandien - ne tai, ko Jis nori, bet ką Jis jau daro".
"Žingnis numeris 3. Prisijunkite prie Jo".
Štai tai ir yra trys žingsniai sėkmingam tarnavimui. Dabar jūs žinote mano gyvenimo sėkmės paslaptį. Tie maži žingsneliai nuvedė mane į kelią, kuriame nenurodytas atvykimo tikslas ir kur pilna neaiškumų.
Tikslas - ne nuvykimo punktas, o Asmuo. Jis - mano tikslas. Jo širdis - mano tikslas. Kelionė į Jo meilės gelmę - mano sėkmė.
Kaip šita teorija veikia? Pakankamai gerai, jei paklaustumėt mūsų. Mūsų? O, jūs galvojate, kad aš vykau į Sudaną viena? Atsiprašau, pamiršau pasakyti, kad buvau ketvirta komandoje: Tėvas, Sūnus, Šventoji Dvasia ir aš. Jie gyvena su manim, kaip ir aš gyvenu Juose ir mes viską darome kartu. Todėl tie trys žingsneliai veikia tiesiog tobulai.

1 komentaras:

Emanuelis rašė...

Eina sau, gerai čia pasakyta jos :)