trečiadienis, lapkričio 02, 2011

Vilties festivalis - pirmieji rezultatai

Per 28 tūkst. žmonių apsilankė Vilties festivalio renginiuose, kurie vyko spalio 29-30 d. Vilniuje, „Siemens“ arenoje. Organizuojant šį ypatingą renginį susibūrė 247-ios skirtingų Lietuvos denominacijų bendruomenės ir per 3 tūkst. savanorių, bendradarbiaudami su Billy Grahamo evangelistine asociacija (JAV).
 Vilties festivalyje apsilankė ne tik sostinės gyventojai, bet ir suaugusieji bei vaikai iš daugiau nei 80-ies Lietuvos miestų ir net kaimų: juos atvežė 270 festivalio rengėjų išnuomotų autobusų. Keli autobusai su festivalio svečiais atvyko ir iš Latvijos, Lenkijos, Estijos bei Baltarusijos.

24 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Vilties festivalio organizavimui Lietuvoje vadovavo valdyba, kurios nariai buvo: dr. Giedrius Saulytis, Krikščionių bendrijos „Tikėjimo žodis“ vyr. pastorius (valdybos pirmininkas); Mindaugas Sabutis, Lietuvos evangelikų liuteronų bažnyčios vyskupas (valdybos vicepirmininkas); Tomas Šernas, Lietuvos evangelikų reformatų bažnyčios generalinis superintendentas (valdybos vicepirmininkas); Rimantas Kupstys, Lietuvos evangelinio tikėjimo krikščionių sąjungos vyskupas (festivalio komiteto pirmininkas); Irmantas Pinkoraitis, Lietuvos evangelikų baptistų bendruomenių sąjungos tarybos pirmininkas (valdybos sekretorius); Vytautas Umbrasas, Lietuvos Respublikos Krašto apsaugos viceministras (atstovas ryšiams su valstybės valdžios institucijomis); dr. Viktoras Hammas, Billy Grahamo Evangelistinės asociacijos Rytų Europoje direktorius (festivalio direktorius).

Anonimiškas rašė...

dabar zinosiu...
kai sutiksiu, butinai padekosiu...

Olgerdas rašė...

Na, Linai, deja, cia ne rezultatai, o tik festivalio vidiniai statistiniai duomenys. Pagal tavo straipsni iseina, kad sie skaiciai buvo festivalio tikslas (tikiuosi, tai nera tiesa). O jei tiesa, tai tada viskas- galima deti taska- uzduotis ivykdyta...

Linas rašė...

Anonimas apačioj turbūt surašė asmenis, kuriems festivalis padarė didžiausią įtaką.
Olgerdai, tam tikri rezultatai - atskleistas mastas, kiek ko kur ir kada. Būsimi festivaliai turės į ką lygiuotis. O išoriniai rezultatai, juk žinai, labai negreit pasimato, vertinamas pats festivalis yra prieštaringai - vieniems čia tik šou, kitiems ohoho. Man asmeniškai tai smagu, kad toks festivalis buvo, o dar smagiau, kad jau baigėsi, dabar vėl reikės žmonėms grįžti į įprastą ritmą ir pasitikėt ne savo religine galybe, o ieškot Viešpaties.

Anonimiškas rašė...

man nepatiko visos tos taisykles su bilietais,pakvietimais,sielovadininku nekulturingas elgesys,daug buvo silpnu vietu.Patiko koncertas.Is renginio tikejausi daugiau.Labai ispustas reklamos burbulas suipliusko...Pernai patiko labiau.Tai tik pirmi festivaliai.Tikiu,kad sekantys tik geres ir geres ir kokybe ir kiekybe.

Anonimiškas rašė...

O koks nekultūringas buvo sielovadininkų elgesys? Neteko pastebėti kažko tokio. Kas jums pasirodė netinkama?

Anonimiškas rašė...

As nebuvau nei didziajame nei mazajame festivalyje ir turiu ramybe :)

Anonimiškas rašė...

Va,cia:http://www.btz.lt/article/articleview/4766/1/602/ - zymiai geresni,turtingesni ir gyvi Festivalio rezultatai,pasiskaitykite :)

Dinas rašė...

Aišku kad buvo norima pritraukti kuo daugiau žmonių, kad pasidėti pliusiukus.Dabar juk vėl visi gyvena kaip ir gyvene. Nemanau kad baznycios dabar susidraugaus, mes juk svetimi vieni kitiems, vieni zegnojames kiti dar ka kitaip darom ir esame isitikine kad esame pats teisiausi.Niekada krikscionys nesusivienys, gal tik tokių šou metu.

Kęstutis rašė...

Nelabai suprantu kaip jūs isivaizduojate vienybę, Dinai. Katalikų hierarchai įsivaizduoja vienybę kaip visų denominacijų grįžimą į katalikiškos "motinos bažnyčios" glėbį. Tokia yra ekumeninio judėjimo ,kurį inicijuoja Vatikanas,esmė bei tikslas. Kas yra "vienybė" jūsų požiūriu?

Dinas rašė...

Kęstuti, aš sakau kad kekviena tikinčiųjų grupė sako kad jie patys geriausi,todėl nesusivienysime. O katalikybė manau yra visiška nesmonė,tai tiesiog paimtas Kristaus mokymas ir pritaikytas sau.Gudrūs ir įtakingižmonės paėme Kristaus mokymą padarė taip kaip jiems reikia.O tie visokie festivaliai tai tik festivaliais ir lieka.

Kęstutis rašė...

Nesiginčysiu,gal ir yra tokių,kurie taip apie save sako,kaip jūs paminėjote.Galiu net sutikti - taip,yra. Bet dauguma Kristaus vietinių bažnyčių paprasčiausiai dirba tame atsakomybės prieš Viešpatį lauke ir toje malonėje,kuri jiems patikėta. Ir gali net nepažinoti vieni kitų,bet ne žmogiškų santykių peripetijose tikroji vienybė,o Kristaus Dvasioje. Atsiminkite ir tokius žodžius: (Jer.Rd) 3,37 "Kas gali sakyti, kad įvyksta ir tai, ko Viešpats neįsako?". Todėl,jei matome atskirai besidarbuojančias bažnyčias negalime tvirtinti,jog tai žmonių kaltė ir "viskas yra blogai". Paimkite tik vieną galimą šio atskyrimo priežastį - ereziją. Jei vienoje bendruomenėje ji išplinta it vėžys,tai dėka šio atskyrimo ir autonomijos viena kitos atžvilgiu,kitos bažnyčios neužsikrečia ir išlieka sveikos Kristaus tikėjimą atitinkančiame tiesos pažinime. Kaip pavyzdį galima paimti "klestėjimo evangelijos" ereziją. Nepaisant visų piktojo pastangų daugybė bažnyčių nesulenkė savo kelių prieš mamoną. Ar taip vadinamų "jedinstvininkų",neigiančių Trejybę erezija - ji neplinta tarp krikščionių,kaip anie besistengtų. Neigiamas pavyzdys to,prie ko gali privesti žmogiška vienybė - katalikybė,kurioje bet kokia erezija (kad ir Marijos "ėmimas dangun") čia pat tampa privaloma visoms vietinėms bendruomenėms ir visus pasiekia kaip "tiesa". Pasekmės akivaizdžios - bedievystė. Todėl nereikėtų perdėtai pergyventi apie vienybės nebuvimą,viskas kas vyksta po Saule - viskas yra Viešpaties nuspręsta įvykti.Mes turime dėkoti Jam už viską. (1 Tes 5,18)" Už viską dėkokite, nes tokia Dievo valia jums Kristuje Jėzuje."

Dinas rašė...

Sutinku Kęstuti su jumis, aišku tą nesveika vienybė tikrai nereikalinga, geriau atskirai.

Kęstutis rašė...

Dinai,nenorėjau pasakyti,jog atskirai geriau:). Norėjau pasakyti,jog savarankiškai ir nepriklausomai viena nuo kitos besidarbuojančios bažnyčios gali būti viena Kristuje,šiai vienybei nebūtini bendri komitetai,todėl neskubėkite teisti.
Gal geriau Šventojo Rašto žodžiais:
(Jl 2,7-11)" Jie bėgs kaip karžygiai, lips sienomis kaip kariai; KIEKVIENAS EIS SAVO KELIU, NESUARDYDAMAS GRETŲ. JIE NESISTUMDYS, BET EIS KIEKVIENAS SAVO TAKU. Jie kris ant kardo, bet nesusižeis. Jie lakstys po miestą, bėgs sienomis, lips į namus, lįs pro langus kaip vagys.Prieš juos drebės žemė ir svyruos dangus, saulė ir mėnulis aptems, žvaigždės nebespindės.Viešpats pakels balsą priešais savo kariuomenę. Jo pulkai yra labai gausūs, ir stiprus tas, kuris vykdo Jo žodį. Viešpaties diena yra didi ir labai baisi, kas galės ją iškęsti?"

Todėl vienybė Kristaus Bažnyčioje yra ir dabar,tik ne tokia,kokios siekia dažni žmonės,taip siekdami įgyvendinti SAVO,o ne Viešpaties tikslus,išaukštinti SAVO,o ne Viešpaties vardą,įtvirtinti SAVO,o ne Viešpaties valdžią ir valią. Taip jie siekia ne Kristaus ,o siekia būti turtingi,saugūs ir sotūs;gerbiami,giriami ir vertinami šio pasaulio ir savo pastangose būti laimingiems ieško sau atlygio už tarnavimą jau šiame gyvenime.Tai pseudokrikščionybė ir vienybė tarnaujanti piktajam.
Tačiau vienybė Kristuje yra ir Jo kūne esantiems visada buvo.

Linas rašė...

Manau, kad Kęstučio komentaras labai išsamus ir iš esmės teisingas.

Anonimiškas rašė...

pritariu linui del kestucio komentaro, nes pats esu uzsienyje...
man reiks atsakyti DIEVUI uz savo poelgius...
mane veda GELBETOJAS...
bet svarbu, kad bendruomene nesukiltu pries DIEVO ZODI ir neuzaugtu kitoje dvasioje...

Anonimiškas rašė...

Kestuti,tavo kalbejimas apie vienybe-tera tik kalbejimu.Pasakyti,kad vienybe yra Kristuje lengva,bet ar tu pats esi sioje vienybeje,ar ja praktikuoji?
Ir kaip gali baznycios buti viena Kristuje,jei jos savarankiskai ir nepriklausomai viena nuo kitos darbuojasi!?Be to,paimi Rasto vieta,kuri neva patvirtina tavo minti,bet ta Rasto vieta visai apie kitka kalba...
Pasiziurek i savo kuna ir pasakyk,ar yra tavo kune nariu,kurie savarankiskai ir nepriklausomai darbuojasi nuo kitu nariu?

Kęstutis rašė...

Nei vienas mano iš mano kūno narių nesidarbuoja nepriklausomai nuo galvos,bet nepriklausomai vienas nuo kito - pavyzdžių kiek tik norite. Mano plaukai auga nepriklausomai nuo to ką mato akys. Ir taip toliau.

Anonimiškas rašė...

Wow! After аll I got a webpage from where I bе capable οf genuinely get uѕеful facts regarding my
study аnd knowledge.

Mу site Please Click the next webpage
My web page ; www.biggreeneggmanual.com

Anonimiškas rašė...

It's impressive that you are getting thoughts from this piece of writing as well as from our discussion made at this place.

Feel free to surf to my website :: tens therapy
my web site: tens unit hire

Anonimiškas rašė...

Oi kestuti,ka tu sakai,netikiu,kad tavo plaukai auga nepriklausomai nuo kitu kuno nariu...padek savo plauka ant stalo ir paziurek kaip jis augs nepriklausomai :))) Jei augs,tai pasidalink,gerai :))Bus atradimas :))

Anonimiškas rašė...

Tai natūralu , kad vienybė ir yra grįžimas į Katalikų Bažnyčios glėbį . Taigi ji vienintelė ir yra įkurta paties Kristaus , todėl tikriems krikščionims , nors ir kai kuriais klausimais jų nuomonės skiriasi , tai yra savaime suprantama . Jei kažkas , save vadinantys krikščionimis to nesupranta , tai apie kokią vienybę čia ir kalba ... Dabartinėj situacijoj ne paskutinį vaidmenį atlieka puikybė ( o ji tikram krikščioniui tikrai nedera ) , kad va , mes tokie protingi , mes teisuoliai , mūsų tikėjimas oho kooooooks ...

Linas rašė...

Katalikų bažnyčią įkūrė Romos imperatorius, yra dokumentas,iki šiol ji ir vadinasi -Romos.

Kęstutis rašė...

anonimiškasis,plaukas auga nepriklausomai nuo,pvz, akies. Ir plaukas,ir akis turi skirtingas funkcijas ir abu yra vienybėję su galva. Ieškoti kitokios - asmeninės tarpusavio vienybės jiems nėra jokio reikalo.Tai turėjau omenyje,o ne atskyrimą nuo kūno.
Kas liečia katalikybę - tai čia turime reikalų su ne krikščioniška religija. Krikščioniui eškoti vienybės su katalikais yra tas pat,kas ieškoti vienybės su krišnaitais. Ir katalikai,ir krišnaitai Dievo Žodyje yra matomi kaip stabų garbintojai. Ir sėkmės jiems šiame nelengvame darbe,jei Dievas leidžia aniems tai daryti,tai ne mums drausti. Bet apie vienybę nė kalbos būti negali - kas gi bendro tarp šviesos ir tamsos,tarp Kristaus ir beliaro?