antradienis, liepos 19, 2011

Borisas Grebenšikovas - Mama, aš negaliu daugiau gerti


Kadangi Lietuvoje vyksta antialkoholonė kampanija, prisidedu ir aš. Borisas Grebenšikovas - Mama, aš negaliu daugiau gerti. Ši problema tiek Rusijai, tiek Lietuvai vienodai aktuali.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Nu va, parasiuka tingejai invaryt, tai nors dabar kazka darai :)

Linas rašė...

Olgerdai, žinok, kai užmeti akį į tavo parašą labai juokinga, nes skaitosi "praktiškai pieviška":) Daina, beje, labai patiko, nesitikėjau iš BG tokių dalykų, be to ir labai gerai muzikiniu požiūriu.

Olgerdas rašė...

Suprasi kaip cia yra. Kartais paraso mano varda, kartais va pievas visokias invaro :) Nelabai pagaunu kodel taip skirtingai yra. Dzin tegu buna pieva :). Siaip, kai pervedinejau bloga, tai kai adresa blogo rasiau neleido zodziu atskirai rasyt, o kai kartu suvarai- sistemai tinka. Inoringa :) Tai va taip ir gavosi ta pieva :)
Beje BG man patinka nuo seno, ale tik ausis rezia kai jis dainose nemazai rusu mato vartoja. Tai jau labai reikia atsirinkt ka klausyt. Buna pvz klausau, daina lyg ir butu prasminga, tik va kai pavaro jis kalbom :), tai kazkaip nemalonu. Ar tik jie nebus charizmatas :)