ketvirtadienis, vasario 18, 2010

"Meilė turi veidą" - Tai meilė


Mišelė Perry "Meilė turi veidą" - tai meilė

Viduryje audrų periodo, kai lengva praleisti molio virtimo rūmais procesą, turėjau nuostabų susitikimą su kai kuriais iš mūsų pastorių ir draugų. Kai mes susėdome tikrame purvo namelyje, kuris net nebaigtas, likimo ironija privertė mane nusišypsoti, todėl kad aš jų gyvenimuose pamačiau Jo rūmų statybą tų žmonių gyvenime.
Norėjau pademonstruoti mūsų šeimos supratimą, todėl parodžiai vaizdo medžiagą apie "Iris" tarnavimą. Vienas sudanietis pagyvenęs vyras su švelnia šypsena ir ašaromis akyse delnu trinktelėjo sau į kaktą ir pasakė:"Mes jau matėme religiją, bet tai - meilė. Štai kodėl, Mama, tu kitokia. Niekas iš mūsų nematė to anksčiau. Aš jau senas. Mes matėme religiją, humanitarinę pagalbą, programas, bet niekada nematėme meilės. Iki šio laiko - štai kodėl tu čia".
Šitie žodžiai išaukė ašarų upelius iš mano akių, kurie tekėjo į dėkingumo Jėzui upę. Šie žodžiai atėjo tokiu metu, kai man būtinai reikėjo priminti, kodėl aš čia, jie apibendrino mano kelionę. Kodėl aš esu tarp aplinkybių, kurios dažnai atrodo nepakeliamos? Štai dėl ko.
Šie žmonės niekada anksčiau nematė meilės. Niekada ir iš niekur, Jie matė nepriteklių ir karus, religiją ir humanitarinę pagalbą, bet niekur nesutiko meilės iki šiol.
Tą dieną, kai kalbėjo šitas žmogus, mano akys pakilo aukščiau, kad pamatyčiau didesnį vaizdą Meilės akyse. Mano gyvenimas šviečia Jo šviesa. Mano molis tampa Jo rūmais. Mano pašaukimas - būti Dievo meilės veidu dabar, rytoj, visada.
Jis yra meilė. Jis yra šviesa. Meilė buvo sukurta, kad šviestų ir jos šviesa gali būti paskleista. Šviesa buvo sukurta dėl tamsos. Priežastis, kodėl tamsa ir neramumas supa mane, yra ta, kad aš viduryje nakties esu audroje, o Jėzus pasiuntė mane šviesti JO meile į šitas tamsos ir audrų vietas.
Kodėl aš audroje? Kodėl aš karo zonoje? Aš pasiųsta, kad šviesčiau ir atneščiau realumą kitos realybės su savimi.Aš čia ne todėl, kad nuteista gyventi tamsos ir audrų atmosferoje, bet todėl, kad per meilę man skirta pakeisti tamsą ir audras.

Komentarų nėra: