šeštadienis, balandžio 23, 2011

Rikis Martinas prisipažino... dėl vaikų

Katalikų kardinolas Luisas Aponte Martinesas kreipėsi į roko dainininką Rikį Martiną prašydamas baigti homoseksualizmo propagandą.
Kardinolas Luisas Aponte Martinesas pareiškė, kad daininkas yra ne pats geriausias pavyzdys jaunimui ir kreipėsi į žvaigždę prašydamas nustoti reklamuoti netradicinę meilę.
Rikis Martinas apie savo seksualinę orientaciją prabilo prieš metus. "Aš išdidžiai pareiškiu, kad esu homoseksualistas.Ir esu laimingas būdamas tuo, kuo esu",- parašė hito "Livin' La Vida Loca" autorius savo tinklaraštyje. Jis daugelį metų slėpė savo orientaciją bijodamas pakenkti karjerai, bet galiausiai ryžosi šiam žingsniui dėl... savo vaikų.
Beje, pernai metais daininkas pareiškė, kad yra įsimylėjęs ir ruošiasi... atšokti vestuves.

7 komentarai:

Linas J rašė...

Kaip ir visada krikščionys raunasi prieš gamtą.

Jeigu tam kardinolui nepatinka vyrai, tegul miega su moterim, o į kitų žmonių reikalus kištis nedera.

Linas rašė...

O kalbėti su kuo miegu ir dainuoti lietuvių liaudies dainelę "O jūs vaikai taip darykit, kaip Rikis daro" irgi ne ką geriau:)

Linas J rašė...

Kodėl heteroseksualams galima demonstruoti (vedybos, vaikščiojimas susikibus už rankučių, pasakojimas, kaip su drauge prie pajūrio važiavai ir pan.) su kuo miega, o homoseksualams ne?

Linas rašė...

Na aš už laisvę, kad kas ką nori tas tą ir darytų. Bėda ta, kad galų gale homoseksualams daugiau niekas neima rūpėt - tik savo orietaciją demonstruot ir reikalaut pagarbos.Žodžiu gyvenimas sukasi tik apie antrą galą - tai juokinga, gyventi galvojant ir demonstruojant su kuo miegu. Ir nieko bendro homoseksualizmo ignoravimas su religija neturi - tai greičiau socialinis reiškinys, religija tik aiškiai išsako. O kai tai tampa viešo aptarimo dalykas, tada tai jau nei jau ne Martino ir ne kitų privatus dalykas. Va tada aš esu laisvas pasakyt - man patinka ar man nepatinka. Tai jau mano teisė.

Linas J rašė...

Bėda ta, kad galų gale homoseksualams daugiau niekas neima rūpėt - tik savo orietaciją demonstruot ir reikalaut pagarbos

T.y. tu menkini už tai, kad jie nori lygybės (tokių pat teisių demonstruoti savo lytinę orientaciją, kaip ir heteroseksualai, bei tokių pat teisių savo partneriams).

Linas J rašė...

Bėda ta, kad galų gale homoseksualams daugiau niekas neima rūpėt - tik savo orietaciją demonstruot ir reikalaut pagarbos

Labai gražu nužmoginti homseksualus. Lytiškumas yra labai svarbi asmenybės dalis... Bet aiškinti, kad vien tai jiems terūpi rodo tik tamstos neišprusimą.

Linas rašė...

Oi amžinai skriaudžiamieji:) Įsivaizduokim impotentų demonstracija, kur neša plakatus "Didžiuojuosi, kad man ...", arba tų, kurie išvis seksu nesidomi. Žmonės, kurie perdėtai demonstuoja savo sekseneriją yra komiški, ar būtų homoseksualai ar heteroseksualai. Nėra daugiau ką gyvenime veikt?