ketvirtadienis, spalio 31, 2013

Vagį pritrenkė studentė

JAV Oklahomos valstijoje vagis iš moters paėmė rankinę, ji pasirodė krikščionė. 
Džesika Ivz yra tarnautoja Pirmoje krikščionių bažnyčioje Gatrio mieste. Taigi, ji aptiko, kad nebeturi piniginės ir prisiminė, kad prie jos buvo priėjęs kažkoks vyras. Ji pamatė vagį prie kasų ir jau ruošėsi kviesti policiją, bet staiga prisiminė, eilutes iš Luko evangelijos, kad jeigu kas paima iš tavęs tuniką, atiduok jam ir marškinius. “Aš pasakiau jam, kad žinau, jog jis turi tai, kas priklauso man. Duodu jums pasirinkti - kviečiu policiją arba jūs atiduodate ir aš sumoku už jūsų pirkinius",- pasakojo moteris.
Nepažįstamasis keletą sekundžių žiūrėjo išpūtęs akis ir atidavė jai piniginę.
Ji priėjo prie kasos ir sumokėjo už vyriškio prekes - pieną, duoną, dešrą, sriubą, sausainius ir sūrį.Iš viso tai kainavo 27 dolerius. Pamatęs tai vyriškis negalėjo sulaikyti ašarų. "Man taip gėda... Turiu vaikų, bet neturiu pinigų... Atleiskite",- pasakė jis.
Tuo būtų galima užbaigti pasakojimą apie studentę, keturių vaikų motiną Džesiką Ivz, kuri visai nesiekė apie tai paskelbti visam pasauliui, jei ne kai kurios detalės.
Džesika sako, kad niekada su savim nesinešioja grynųjų, bet tądien kažkodėl pasiėmė ir pasiėmė tiek, kiek reikėjo sumokėti. “Kai priėjau prie kasų, pasirodė, kad  vyras pririnko produktų už 27 dolerius su centais, o aš turėjau 28, – pasakojo Džesika.- Aš tuo momentu supratau , kad tai ne aš padėjau vargšui, tai Kristus užmokėjo už jį".
“Net jei turime mažai pinigų, mes visada turime būti pasiruošę padėti stokojantiems, visada atsiras tų, kurie neturtingesni už mus",- sakė moteris.

Komentarų nėra: