ketvirtadienis, spalio 21, 2010

Laiškas:"Kai buvau musulmonas, nebuvo nė vienos ramios dienos"

Musulmonas pažino Dievo meilę perskaitęs knygą. Perskaitęs korėjiečių pamokslininko Džei Rok Li knygą „Bandant amžinąjį gyvenimą anksčiau mirties" musulmonas iš Indijos, Apollo Computer Education Center  menedžeris Feroz Lee, tapo krikščionimi
Jis parašė laišką pastoriui, kuriame pasakoja, kad būdamas musulmonu jis negalėjo džiaugtis gyvenimu ir neturėjo ramybės, praneša "Сhristian Тelegraph".
“Man 24 metai, esu Apollo Computer Education Center menedžeris, per savo gyvenimą du kartus bandžiau užbaigti kančias savižudybe, po to dar aštuonis mėnesius buvau siaubingoje padėtyje, tuo metu mano sesuo, kuri jau buvo tapusi krikščione, davė man šią knygą. Skaitydamas supratau,  kad tik Dievas žino mano širdies gelmes ir gali išgydyti mano širdį. Aš išliejau daug ašarų dėkodamas Dievui už jo išgelbėjimo žinią, jo malonę tokiems kaip aš. Atgailavau už savo gyvenimą ir priėmiau Jėzų Kristų kaip savo gelbėtoją. Kai buvau musulmonas nebuvo nė vienos dienos mano gyvenime, kad būčiau ramus. Kai tapau krikščionimi jaučiu Dievo ramybę ir Viešpatį savo širdyje. Mano gyvenimas visiškai pasikeitė. Vienintelis ko noriu – kad Dievo valia įvyktų kiekvienoje mano gyvenimo sferoje“,- rašė Feroz Lee laiške leidyklai ir pastoriui.
 

Komentarų nėra: