trečiadienis, balandžio 25, 2012

Rygoje vyko - naujų bažnyčių steigimo konferencija

Praėjusį savaitgalį Rygoje vyko Baltijos šalių naujų bažnyčių steigimo konferencija, į kurią susirinko pastoriai ir tarnautojai iš visų trijų Baltijos šalių. Apie savo tarnystės patirtį kalbėjo pastoriai iš Skandinavijos šalių bei jauni bažnyčių steigėjai iš Latvijos. Konferencija yra dalis pasiruošimo Jaunimo Festivaliui su tikslu bažnyčioms pasiruošti naujai pjūčiai ir padėti naujiems žmonėms po evangelizacijos susitikti su Dievu ir  pradėti savo tikėjimo gyvenimą su Viešpačiu, atrasti savo bažnyčią ir augti joje, tapti  Kristaus pasekėjų ir liudytoju. Didžiausias klausimas bažnyčiai, ar ji gali praplėsti savo širdį ir namus, ar yra pasiruošusi suprasti ir priimti naujus jaunus žmones, ar yra pasiruošusi pradėti naujas bažnyčias, patarnauti naujiems žmonėms su meile ir pasiaukojimu. Konferencijoje apsilankė ir tarnautojai iš įvairių Lietuvos bendruomenių (nuotraukoje maldos metu pirmame plane sėdi "Tikėjimo žodžio" pastoriai D.Širvys ir R.Jukna).

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

atrasti savo bažnyčią ir augti joje-
Siekti-nepasiekiamo?

Linas rašė...

Kodėl taip niūriai, man atrodo bažnyčios ir yra tam, kad žmonės augtų

Kęstutis rašė...

paprasta tiesa - kol ieškosi "savo" ir "sau" nieko gero nebus. Net jei rasi - neapsidžiaugsi,nes "savo" bažnyčioje galioja "savi" įstatymai,kurie tarnauja įtvirtinti savą "aš" tų,kurie pasisavino šią bažnyčią gerokai prieš tave.
Didžiausias dvasinio augimo priešas yra "savo gyvenimas". "Savo" bažnyčioje kitokio nieks ir negyvena.
Kristaus Bažnyčioje tu prarasi "savo" gyvenimą bet tik tokiu būdu išgelbėsi jį.
(Jn 12,25-26) "Kas myli savo gyvybę, ją praras, o kas nekenčia savo gyvybės šiame pasaulyje, išsaugos ją amžinajam gyvenimui. Kas man tarnauja, tegul seka paskui mane; ir kur Aš esu, ten bus ir mano tarnas. Kas man tarnauja, tą pagerbs mano Tėvas. "

Kristus yra SAVO Bažnyčioje. Jei tu nežinai nei kur Jis,nei kur Jo Bažnyčia - klausimas: kam tada tu tarnauji?