sekmadienis, gegužės 06, 2012

Aš esu arabas, aš esu krikščionis

Pažiūrėkit šitą klipuką. Liūdna padėtis, tačiau daugelis krikščionių iš Artimųjų Rytų turi emigruoti dėl vis agresyvėjančio islamo, kuris kitiems gyventi nepalieka vietos. Tačiau dabar ir islamiškos šalys supranta, kad krikščionių netektis yra didelis nuostolis šaliai, todėl, sakykim, Iranas paskelbė, kad grįžtantiems krikščionims suteiks namus ir darbą.  Televizijose ėmė rodyti tokius reklaminius filmukus, skirtus Egipto, Libano ir kitų arabiškai kalbančių šalių gyventojams. Jų tikslas vienas - nepalikit savo šalies.
Aš noriu paklausti, o kaip su Lietuva? Kodėl čia nėra tokių filmukų? Ar valstybė, valdanti televiziją, radijo stotis, skirianti daugybę lėšų viskiems marazmams, kurių niekas nei žiūri, nei klauso, neranda lėšų keliems tokiems reklaminiams filmukams? Ar dar čia kam nors rūpi, kad pas mus emigracijos srautas toks pats žiaurus, kaip persekiojamų arabų krikščionių?

2 komentarai:

Kęstutis rašė...

Dėl Irano,tai čia greičiausiai jų gynybinės strategijos dalis. Jei karas vis tik prasidės, jie turės papildomą svertą formuoti pasaulio nuomonę savo naudai ir per tai daryti įtaką. Parodys JAV lėktuvus bomborduojančius krikščionių kvartalus ir sukels daug problemų daugybėje Europos šalių ir pačioje JAV.
Bet Viešpats turi savo tikslus ir gal ajatolos pergudraus patys save - Kristaus Bažnyčios augs.

Anonimiškas rašė...

Ko cia taip rupintis emigracijos srautu?Tegu tik migruoja,svarbu,kad gerai sektusi.:)