antradienis, vasario 15, 2011

"Hanibalas Lekteris" papasakojo apie savo tikėjimą


73 metų aktorius Entonis Hopkinsas, geriausiai žinomas serijinio žudiko Hanibalo Lekterio vaidmeniu, CNN televizijai papasakojo apie savo tikėjimą, praneša "The Christian Post". 

Į klausimą:"Ar tikite Dievu", E.Hopkinsas atsakė:"Taip, aš tikiu". Aktorius papasakojo, kad maždaug prieš 35 metus jis pajuto, jog jam reikia Dievo, nors tuo metu laikė save ateistu. Tačiau krizinėje situacijoje jis ėmė melstis. "Aš ėjau į pragarą griovimo keliu. Aš paprašiau truputį pagalbos ir staiga - bach! Tai buvo kaip laimėjimas loterijoje",- prisiminė E.Hopkinsas.
Jis tuo metu gyveno Niujorke ir turėjo siaubingą priklausomybę. "Aš tarsi buvau apsėstas demono ir negalėjau sustoti. Milijonai žmonių patiria panašius dalykus",- sakė jis. Nusivylęs savimi E.Hopkinsas ėmė ieškoti pagalbos ir viena moteris tiesiog patarė pasitikėti Dievu.
Žinomas aktorius sako, kad nesąmonė manyti, kad pats gali ko nors pasiekti arba ką nors padaryti.

1 komentaras:

Olgerdas rašė...

http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/55914992.html


Va sita tekstuka issiversk ir gal kitakart taip neskubesi vadinti tikinciais tu kurie tokie nera. Ne tu pirmas taip skubi, ne tu paskutinis:). Tiesiog dabar tokia mada nieko nesiaiskint iki galo :)