antradienis, vasario 04, 2014

16 mėnesių jūroje – norėjau nusižudyti

Pasaulį sudomino istorija, kai į Ramiojo vandenyno Maršalo salas atidreifavo valtis su vyru. Jis teigia išplaukęs į jūrą prieš 16 menesių iš  Meksikos žvejoti, o atsidūrė  Ramiojo vandenyno atole už 6000 mylių, Vyras sakė norėjęs nusižudyti, kai kompanionas keliaujant mirė iš bado  jo akyse.
37 metų Chosė Salvadoras Alvarenga  dabar guli Maršalo salos ligoninėje ir sako: "Aš norėjau nusižudyti, bet  paprašiau Dievo, kad Jis  mane išgelbėtų"

Jis teigia išgyvenęs mėnesiusmisdamas  žuvimi, mažais paukščiais, rykliais ir  gerdamas lietaus vandenį. Alvarenga buvo visas nuskuręs, tik su apatiniais drabužiasi, su barzdą ir ilgais plaukais. Pareigūnai jau susisiekė su jo šeima, kuri jį atpažino. “ Aš noriu eiti namo, noriu pasikalbėti su mamyte",- sakė vyras. Tiesa, vyras po išbandymo negali aiškiai mąstyti ir elgiasi kaip apsvaigęs, jis neprisiminė netgi savo gimimo datos, namų adreso ir kitų detalių. "Mano protas yra nestabilus. Aš negaliu galvoti", - sakė jis. Pareigūnai bando atsekti, kada vyras paliko Meksika, nes kitaip jie negali patvirtinti istorijos tikrumo.

Komentarų nėra: