trečiadienis, sausio 23, 2008

Dievas sustabdė žudiką

Atgailavo lauko vadas, dėl kurio kaltės žuvo 20 000 žmonių.
Į Liberiją savanoriškai grįžo lauko vadas ,1979-1996 pilietinio karo generolas Džošua Miltonas Baij(Joshua Milton Blahyi). Jis stojo prieš komisiją, kuri turi pašalinti nesutarimus po pilietinio karo. Partizanų generolo žodžiais, 1980 metais, jis sudarė sąjungą su velniu, pauaukodamas jam vaiką. Blaij tvirtina kad nuo 1980 iki 1996 metų jis ir jo vadovaujamas dalinys nužudė 20 000 žmonių. Iš viso karo metu žuvo 250 ooo žmonių. Blaij pagarsėjo kaip "nuogasis generolas", mat į ataką dažnai eidavo nuogas, tik su bateliais. Atsisakyti kovos jį paskatino regėjimas, jis tapo uoliu tikinčiu krikščioniu, praneša “Седмица”.
Prieš grįždamas iš Ganos, generolas paleido savo dalinius. “Mane galima sodinti į elektros kėdę, galima pakarti ar sugalvoti kitą bausmę, bet aš galvoju, kad atleidimas ir susitaikymas - tai teisingas kelias. Aš ieškojau kelio žmonėms papasakoti savo gyvenimo istoriją, ir kaskart, kai aš tai darau, jaučiu palengvėjimą",- pasakojo apie tai, kodėl sugrįžo Blaij.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Geras straipsnis, bet būtų nuostabu, kad tiksliau nuroditum iš kur šitą straipsnį paėmei.

Anonimiškas rašė...

taigi nurodyta - sedmica ru dar galma paziureti maranatha ru

Anonimiškas rašė...

Atleisk ir aš pabandžiau konkrečiau sužinoti nuorodą, bet kažkodėl nerodo konkretų puslapį, o tik tinklalapį.

Anonimiškas rašė...

pabandyk čia yra papildymas
http://www.maranatha.org.ua/cnews/index.php?id=42244