ketvirtadienis, gruodžio 09, 2004

Spiritizmas Panevėžyje

Panevėžyje katalikų bažnyčios chorisčių surengtas spiritizmo seansas vos nesibaigė nelaime.
Laikraštis "Ekstra žinios" pranešė, kad paauglių grupė surengė spiritizmo seansą, kuriame bandė išsiaiškinti, ar egzistuoja anapusinis pasaulis. Idėja kilo dviem bažnyčios choristėms po choro repeticijos - vėliau viename rūsyje susirinkę jaunuoliai ant popieriaus lapo prašė dvasių išvedžioti atsakymus. Viskas baigėsi siaubu, kai dvasios pasakė, kad pasiims iš jaunuolių tarpo dvi aukas. Gelbeti situacijos buvo iskviestas net vienos bažnyčios vikaras.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Na va, taip ir galvojau, kad ten tokie dalykai...

ugne rašė...

liudnai ironiska - baznycioj esantys zmones nelabai tiki kad yra kitas dvasinis pasaulis. vaiksto kaip i choro repeticijas...

Anonimiškas rašė...

Jei jaunimas katalikai pradeda dometis anu pasauliu kaip saldainiais parduotuvej, tai darosi liudna del informacijos ir patyrimo stygiaus. Gal zmones ne ta religija pasirinko? Dvasininkija tera teoretikai, kurie patys ne nenutuokia apie anapusinius dalykus, tik laukia kol mirs kunas ir patys pasiziures. Netoleruoju spiritizmo. Tai, kuo buvai pries gimima, isliksi ir po kuno mirties. Jei uzmirsai kuo esi is tikruju, tai gali likti kataliku ir toliau.

Anonimiškas rašė...

Manau ,kad ir ka besakytumet. Visus truputi traukia spiritizmas. Nes visus mus traukia tai ko mes nežinome, ko negalime sužinoti. Spiritizmas taip pat mums nepažystamas reiškinys. Mes nežinome ar tai tikrai egzistuoja. Aš manau ,kad tai tikra. Nors ir labai norėčiu pasakyti ,kad tai tik išgalvota... Negaliu, nes mane tai kažkuo traukia. Žinau ,kad tai nėra gerai. Tačiau tai traukia kaip uždraustas vaisius. Niekada nebandžiau užsiėminėti spiritizmu rimtai (tiesa buvo keli seansai, tačiu nerimti)... Norėčiau tai išbandyti, bet bijau... Galbūt esu per daug prietaringa ir per nelyg viskuo tikiu. Tačiau savo labui tikiuosi ,kad niekuomet to nepasiryšiu išbandyti.. Tačiau mano galvoje tai išlieka kaip klausimas...

Anonimiškas rašė...

Gal kas norit surengti super dideli seansa :)... Na sakant visi galėtume susitikti ir tai atlikti... Kuo daugiau tuo smagiau... Galėtume susitikti visiems patogioje vietoje... Na susitartumėme... Po to galėtume tūsa padaryti... Na jei ką užkabino tai atrašykit man, laukiu jūsu... P.S. Norinčiūjų saraše gali būti tik jauni(17-25)žmonės, butinai gražūs (vaikinai galėtu būti panašūs į Dima Bilan) ir žinoma protingi žmonės... ne kokie valkatos ir pan. bla bla bla... Beto aš mergina jei kam įdomu, man 19, jei ką sudominsiu tai ir varda parašysiu... Tik nesmerkit per daug (čia dievo baimingiems)... Tai bučiuikas, ikiukas

Anonimiškas rašė...

Įdomiai čia :D "parašykit man..." o įdomu kur adresas?

Anonimiškas rašė...

sveiki,jai kas zinot kaip kokiu budu kaip galima isikviessti dvasias nepatingekit ir parasykit man i el. pasta dzionis66@gmail.com busiu tikrai dekingas