antradienis, birželio 04, 2013

Išgelbėti gyvybę

Žmonės peržengia ideologijas. Nepaisant ilgametės neapykantos, priešiškumo ir nesupratimo, žmonės randa jėgų įveikti skiriančius barjerus, ypač kai patiria bendrą skausmą. Žydų šeima išgelbėjo palestiniečio berniuko gyvybę, paaukojusi jam savo mirusio vaiko inkstą. Sprendimas buvo sunkus abiems šeimoms.
Trimetis Naomas Noaras iškrito iš 4 aukšto ir patyrė traumas, kurios nebeleido gyventi. Po konsultacijos su rabinu, šeima nusprendė Naomo inkstą paaukoti kuriam nors operacijos laukiančiam vaikui. Jakubas Ibhisadas, 10-metis palestinietis, gydėsi Jeruzalės ligoninėje jau 7 metus, jo artimųjų inkstai persodinimui netiko. Žydų gydytojai paprašė paaukoti inkstą neizraeliečiui, šeima sutiko.
"Žinojimas, kad aš kažkam išgelbsčiu gyvybę, suteikė man užtikrintumo. Tai buvo nelengas pasirinkimas, bet aš jį padariau ir džiaugiuosi, nesvarbu, kad tai palestinietis berniukas, bet aš tikiuosi, kad tai atneš mums taiką",- sakė berniuko mama.
"Tai vienas iš didžiausių ir labiausiai jaudinančių indėlių į taikos procesą",- telefonu šeimai dėkojo Izraelio prezidentas Šimonas Peresas.
"Neturiu žodžių, kad padėkočiau šeimai, kuri išgelbėjo mano sūnų. Mes išgyvenome ilgus metus skausmo, kai mano sūnui reikėjo dializės. Dėkojame ir tikimės, kad Dievas palaimins šią šeimą ir duos šiai šeimai dar vieną vaiką", - sakė Jakubo tėvas Samiras.

Komentarų nėra: