trečiadienis, kovo 26, 2008

Katalikai išsigando filmo apie apaštalą Petrą

Ketvirtuoju Anglijos kanalu bus parodytas dokumentinis filmas, kuris nusitaikė į pačius katalikų bažnyčios pamatus. Filmo kūrėjai įrodinėja, kad apaštalas Petras niekada nebuvo Romoje, tuo labiau ten palaidotas. Filmo kūrėjai kaltina katalikus sufalsifikavus istoriją ir nuslėpus dalį archeologinės medžiagos Jeruzalėje, kur buvo rasta kapavietė, kur mokslininkų nuomone, palaidotas Petras.
Priminsiu, kad Katalikų bažnyčia savo autoritetą ir popiežiaus grindžia tuo, kad apaštalas Petras tariamai buvo pirmasis Romos vyskupas(popiežius), miręs kankinio mirtimi, o jo kapas yra po pagrindine Vatikano bazilika. Tai, filmo kūrėjų teigimu, visiškas falsifikatas.
Beje, tai, kad Petras buvo Romoje, yra tik pačios Katalikų bažnyčios legenda, tuo tarpu nei Biblija, nei istoriniai dokumentai to nepatvirtina, atvirkščiai – Apaštalų darbuose sakoma, kad Petras paskiriamas eiti pas žydus, o Paulius – pas pagonis. 1936 metais Vatikanas paskelbė, kad rado Petro palaikus, tačiau šito archeologinio “atradimo” tikrumu abejojančių yra ne vienas – kasinėjimai vykdyti”labai slaptai”, o jiems vadovavo tuometinio popiežiaus draugas.
Britanijos katalikai vertina šitą juostą, kaip “katalikybės juodinimą” ir nuogąstauja, kad toks filmas gali pažeisti “lengvabūdžius žmones”, atseit faktų tikrumą apie Petrą gali nustatyti “tik Katalikų bažnyčia. “Pasikasdami po bažnytinės valdžios pamatais, jūs naikinate bažnyčią”,- teigia katalikai. Nes popiežiaus valdžia milijardui katalikų bazuojasi ant to, kad Petras buvo pirmasis popiežius,palaidotas Romoje, todėl popiežiai yra vieninteliai teisėti Kristaus vietininkai visam pasauliui. Todėl ši juosta yra pavojinga - jei būtų įrodyta, kad Petro istorija tėra falsifikatas ir mitai, popiežiai netektų bet kokio pagrindo vadintis "Kristaus vietininkais", -o Katalikų bažnyčia - "vienintele Kristaus įkurta bažnyčia"

18 komentarų:

Anonimiškas rašė...

ABEJOJU AR IŠSIGANDO.MANYČIAU TIK JIEMS NEPATINKA,KAI JUOS ŽEMINA IR ĮTARINĖJA BEDIEVYSTĖM.IR BEJE,KAD IR KUR BEBŪTŲ PETRO KAPAS,IŠ EVANGELIJOS ŽODŽIŲ NEIŠMESI IR PATIES VIEŠPATIES VALIOS.

Linas rašė...

Nei žemina nei įtarinėja, bet taip ir yra. gal reikėtų kaltinti ne tuos, kurie pasakė, bet tuos, kurie sukūrė tokią legendą ir pastatė visą katalikų bažnyčią ant melagingo liudijimo ir melagingo kapo.
O dėl žodžių, ar ne tam pačiam Petrui Viešpats pasakė:"Eik šalin, šėtone, tu man papiktinimas"?
Ar katalikų bažnyčia gavo išskirtinę teisę meluot?
Žydai irgi galvojo, kad tik jie vykdo Dievo valią.
kodėl taip yra? todėl, kad katalikams paklusnumas bažnyčiai svarbesnis už paklusnumą Dievo žodžiui. Bažnyčią jie teisina visais atvejais. Viskas būtų gerai, tačiau kai kas melo matyti nepageidauja, kaip pasakyta, "geriau sėdėti su romiaisiais negu dalintis grobį su galingaisiais":) Čia kožno pasirinkimas

Anonimiškas rašė...

Sveikas Linai,
nesiulyciau ypatingai dziaugtis... Man irase super teisinga, tikrais faktais paremta mokslini filma apie tai, kad Jezus buvo vedes(zr MK3.20-21) Marija Magdaliete, kad Jeruzaleje rastas Jo seimos kapas. Ir DNR nustatyta. MELAS TA KRIKSCIONYBE IS ESMES!!!! Siulyciau nepraleisti progos pasidziaugti ir sia proga. Dabar is as galiu badyti pirstais ir sakyti - TAVO IDEOLOGIJA IR DEMAGOGIJA GRISTA MELU!!!!!!!!! IR TU ESI MELO SKELBEJAS!
Cituoju "Cia kozno pasirinkimas"...

Arturas

P.S. Lazda turi du galus.
P.P.S. LK6.41-42.
P.P.P.S Neziurint i tai kokia Baznycia butu susenusi, susiraukslejusi ir apaugusi karpomis Dievas per ja veikia.

Linas rašė...

Artūrai, tu visiškai teisus, Dievas veikia, kaip jam patinka, Biblijoj parašyta, kad Jis ir per asilą veikė. Tik abejoju, ar Balaamo asilas buvo geresnis už mudu:)
Ir dėl kitko teisus - reikia viską nuleisti iki "Da Vinčio kodo" - visi rezga sąmokslus prieš katalikus.
O dėl manęs, nu nekvepiu aš mėtom ir rūtom, žinai net turiu teisę būti demagogas ir meluoti, nes man nepasakė:"Tu esi uola", aš tik žmogus, būnu alkanas, pavargstu, bijau ir t.t.
O va Dievo bažnyčia meluoti teisės neturi. O jei meluoja - kieno ji?
metu tau iššūkį - parodyk iš Biblijos, kad kaip teigia katalikybės mokymas
1.Petras vyko į Romą
2.Petras buvo Romoje ir buvo vyskupas ten.
3.Petras palaidotas Romoje.

Jei parodysi, atgailausiu viešai ir ilgai, jei ne - klausk savęs, kuo tu tiki ir ar tikrai katalikybė kalba tiesą ar tik legendas tipo "nešė velnias akmenį didumo kaip gryčią":)
Klausimas bus išspręstas - aš už savo žodžius, ar jie pikti, ar geri - atsakau.To paties pageidauju ir iš kitų.

Linas rašė...

PS. Niekada ir niekur nesakiau, kad katalikai nėra krikščionys, kad tiki blogai ar kad žmonės blogi.
Žmonės geri ir nuoširdūs ir mokymu seka tie, kurie seka.
tačiau apie sistemą, aš taip nemanau gerai, nes moko nebūtų dalykų, net sugebėjo, kad pateisntų savo tikslus,jau vykstant reformacijai, prie Senojo Testamento pridėti 9 knygas, kurių net žydai neįtraukė, nes kai kurios iš jų pateisina savižudybę, moko melstis mirusiems, kas visais laikais žydams buvo draudžiama.
Man ne tas pats, kai kalbamas aiškus melas. Nemanau, kad tikslas pateisina priemones.
Jėzus mokė:"Medį pažinsite iš vaisių".
Ar turiu teisę žiūrėti į vaisius ir sakyti?

neri rašė...

Hm... Esu vienuolė. Priklausau istoriniam, gilias katalikybės tradicijas puoselėjančiam vienuolynui. Bet žinot ką? Supykau. Einu pas vienuolyno viršininkę:
- atsibodo! Išeisiu iš šito vienuolyno ir tapsiu prostitute!
Viršininkė:
- kuo?! Kuo tapsi tu, netikėle?..
- prostitute!
Viršininkė:
- aaa... Tai gerai. Jau pamaniau, kad protestante!...
Ir čia ne anekdotas. Čia - gyvenimas. Reality.

neri rašė...

Manau,kad toks vaizdelis geriausiai atspindi visos katalikybės esmę ir prasmę, taisykles, pateisinamą melą, kultūrą ir chaltūrą. Vadinkit tai kaip tik norit.
"tiesa padarys jus laisvus..."

Anonimiškas rašė...

to Anonimiškas said...

sveiki, labai abejoju del tavo mineto filmo pagrystumo, tai gali teigti tik tie kas neismano hebraju kulturos ir tradiciju... jos nedaleidzia jokios prielaidos tokiam variantui....

o kas del Petro kapo ... aisku kad jo nera Vatikane, gaila tik kad RKB to nepripazysta, juk jai niekas netrugdo pasakyti kad mes tikime ir pasakome kad esame isskirtiniai, ir tegul zmones sprendzia kur ir ka daryti, o del atrasto petro ir kitu kapu ominus Flevit ir kitose vietose, tai butu atskira kalba...
krikscionybe nera melas, blogai tai kad tam tikra baznycia ( as nekalbu kuri, nes ju daug) bando uzurpuoti krikscionybes savoka ir parodyti kad ji yra ta krikscionybe.... bet taip nera, juk krikscionis yra kiekvienas kuris tiki i Kristu - Mesa ( cia hebrajiskai butu)..
labai liudna del neri....visur yra blogu zmoniu, ir tai beveik nepriklauso nuo tikejimo, nebent tikejimas mokintu ne uz morale, bet pries.. o kodel taip pasake tau neri yra suprantama, nes RKB doktrina mokina- Sv. Dvasia dirba tik RKB, iseina kad kitur jos nera ir buti negali...
gerai kad taip nera...
sekmes

Anonimiškas rašė...

to Anonimiškas said...

sveiki, labai abejoju del tavo mineto filmo pagrystumo, tai gali teigti tik tie kas neismano hebraju kulturos ir tradiciju... jos nedaleidzia jokios prielaidos tokiam variantui....

o kas del Petro kapo ... aisku kad jo nera Vatikane, gaila tik kad RKB to nepripazysta, juk jai niekas netrugdo pasakyti kad mes tikime ir pasakome kad esame isskirtiniai, ir tegul zmones sprendzia kur ir ka daryti, o del atrasto petro ir kitu kapu Dominus Flevit ir kitose vietose, tai butu atskira kalba...
krikscionybe nera melas, blogai tai kad tam tikra baznycia ( as nekalbu kuri, nes ju daug) bando uzurpuoti krikscionybes savoka ir parodyti kad ji yra ta krikscionybe.... bet taip nera, juk krikscionis yra kiekvienas kuris tiki i Kristu - Mesa ( cia hebrajiskai butu)..
labai liudna del neri....visur yra blogu zmoniu, ir tai beveik nepriklauso nuo tikejimo, nebent tikejimas mokintu ne uz morale, bet pries.. o kodel taip pasake tau neri yra suprantama, nes RKB doktrina mokina- Sv. Dvasia dirba tik RKB, iseina kad kitur jos nera ir buti negali...
gerai kad taip nera...
sekmes

Anonimiškas rašė...

visi, skaitantys Bibliją, žino, kad moteris simbolizuoja Bažnyčią. o katalikų bažnyčia yra moteris, aprašyta apreiškimų 17skyriuje. Man jau vidurinėje mokykloje neskaičius Biblijos buvo aišku, kad katalikybė- tai įvairios europoje buvusios pagonybės sumaišymas su krikščioniškais vardais. Jeigu visa mūsų žmonija įpuolė į mirtį, kai velnias prie Dievo žodžio "paragavę gero ir blogo pažinimo vaisio jūs mirsite" pridėjo dvi raides N ir E ir pasakė "jūs nemirsite". Tai katalikų bažnyčia yra antižodis. Taip pat ji turi savo dukras, gimusias iš jos.

Artūras rašė...

Siūlyčiau atsižvelgti į visus šaltinius. Šv. Petro pirmumas ir buvimas Romoje krikščionims buvo aiškus nuo senų laikų.

Šv. Raštas apie Petro primatą Bažnyčioje:

Mato Evangelija 16, 18–19: „Tu esi Petras – Uola; ant tos uolos aš pastatysiu savo Bažnyčią, ir pragaro vartai jos nenugalės. Tau duosiu dangaus karalystės raktus; ką tu suriši žemėje, bus surišta ir danguje, ir ką atriši žemėje, bus atrišta ir danguje“. - sako Jėzus Petrui.

Šv. Raštas apie Petro buvimą Romos vyskupu:

Pirmasis Petro laiškas: ,,Jus sveikina kartu išrinktoji Babilone ir mano sūnus Morkus. Sveikinkite vieni kitus meilės pabučiavimu!''

''Babilonė'' - tai Romos pavadinimas, įvaizdis. Šis žodis Šv. Rašte ne kartą pakartotas. Juolab pats buvęs Babilono miestas tuo metu tebuvo mažas kaimelis, bet šis pavadinimas liko tarsi bendrinis vardas primenantis didžiulį miestą, sostinę. O kai gyveno Petras, toks didysis miestas, sostinė tebuvo Roma. Babilonės įvaizdis (atspindintis Romą) randamas ir Apreiškime apaštalui Jonui Šv. Rašte. Reikia turėti omenyje ir tai, kad krikščionys tuo laiku buvo persekiojami Romos imperijoje, tad visai natūralu, kad laiške, kurį galėjo patikrinti romėnai, naudojamas simbolinis Romos vardas.

Taip pat negaliu suprasti, kodėl nekreipiate dėmesio į senuosius krikščionių autorius, kurie aiškiai mini Petrą ir Paulių buvus nukankintus Romoje? O tokių šaltinių yra labai daug. Pvz.:

Klemensas Aleksandrietis. (gimęs 150 metais): ,,Kada Petras Romoje viešai skelbė Dievo Žodį ir Šv. Dvasios galia apsakė (skelbė) Evangeliją, tada daugelis klausytojų pakvietė Morkų (...), kad užrašytų tai, ką sakė Petras''.

Ipolitas (gimė prieš 170 metus): ''Teisingas mokslas buvo saugomas iki Viktoro laikmečio [tai buvo Popiežius 189-198 metais], tryliktojo, pagal eilę, po Petro, Romos vyskupo''.

Ir t.t. Tokių šaltinių yra ne vienas, ir ne du. Jų yra daugybė. Petro, kaip Romos vyskupo ir vyriausiojo, bei jo įpėdinių autoritetas Bažnyčioje buvo svarbus nuo pirmųjų amžių.

Čia dar galima cituot, cituot, diskutuot. Patarčiau daugiau pasigilinti į originalius to laikmečio šaltinius, o ne iš ''pigios'' sensacijos pūsti burbulą. :)

http://www.trinitarians.info/w-obronie-wiary/art_200_CZY-SW_-PIOTR-BYL-W-RZYMIE_.htm

Linas rašė...

Gerų Velykų,Artūrai.
Pirma, Kristus vadinamas uola jau senajame testamente "Jie gėrė iš dvasinės juos lydinčios uolos, o ta uola buvo Kristus".1Kor 10;4 Kristus nepasikeitė, jei kažkas pasistatė bažnyčią ant žmogaus, tai žmogaus bažnyčia, o ne Dievo.
Antra, Petrui Jėzus davė vardą Kefas, o ne uola(Petra). "Jėzus pažvelgė į jį ir tarė: “Tu esi Simonas, Jonos sūnus, o vadinsies Kefas” (išvertus tai reiškia: “Akmuo”).Jono 1;42

Pasižiūrėk graikiškai į originalą ir pamatysi, kad Petras čia vadinamas Petros(akmuo), o ne Petra (uola).
Trečia, išties Roma turi pretenzijas į Babiloną, tačiau labiau dvasine, o ne geografine prasme.


Šiaip man ir Biblijos pakanka, nes tai Dievo žodis, O dėl ankstyvųjų autorių raštų tai gali būti papildoma medžiaga, tačiau bėda, kad katalikai - ideologai nemato ir atmeta viską, kas neparanku, nes atseit visokie blogi šmeižikai, tokie kaip aš, turiu tikslą sugriauti bažnyčią, o jie gina visomis jėgomis:) sakykim bažnyčios istoriko Euzebijaus iš Cezarėjos, Pamfilo mokinio (gyvenusio apie 263-340 m.) veikalas "Bažnyčios istorija". Jame rašoma:"После мученической смерти Павла и Петра первым епископом Римской Церкви был по жребию назначен Лин. О нем упоминает Павел, посылая ему привет в конце Послания к Тимофею из Рима".

Petras, kurį katalikai klaidingai laiko jį buvus pirmuoju popiežiumi, pagal šį autorių nebuvo Romos vyskupas.
Va ir griūna visa smėlio piramidė... Nes yra ne vienas šaltinis, teigiantis būtent tą patį, ką teigia ir Euzebijus - Petras nebuvo Romos vyskupu, o pirmuoju Romos bažnyčios vyskupu buvo Linas:)

Bet čia šalutinė medžiaga, man pakanka Biblijos, o ji aiškiai nušviečia dauguma katalikybės doktrinų. Artūrai, gali tarnaut katalikybei arba gali tarnaut tiesai, kuri aiški Dievo žodyje.

Artūras rašė...

Jums taip pat džiugių Velykų, Linai ! Aš dėl to nieko nesakau. Jėzus duoda Petrui vardą ,,Uola''. Tas yra aišku.
Dėl Euzebijaus, reikia suvokti kontekstą, kaip buvo tuo laiku vartojamas žodis ''vyskupas'', ''vyresnysis''. Svarbu suprasti, kaip formavosi Bažnyčios hierarchinė sistema. Kiekvienas vyskupas iš esmės yra apaštalų įpėdinis. Taip ir Linas yra Petro įpėdinis.
O Katalikų Bažnyčia nesistengia nei pritempt, nei atmest. Ji remiasi Tradicija (Bažnyčios tėvų raštai, maldos, apeigos, dogmatika ir t.t.), kurios pradžia siekia apaštalų laikus. Bet Katalikų Bažnyčia remiasi ir Šventuoju Raštu. Kitaip sakant, Tradicija ir Šventasis Raštas vienas kitą papildo. Negalima iki galo pilnai suvokti Šventąjį Raštą, išėmus viską iš konteksto: tiek kultūrinio, tiek religinio. Logiška taip pat, kad yra dalykų, kurie nėra užrašyti Šv. Rašte, bet kurie visad buvo ir yra svarbūs krikščionims.
Bažnyčios galva yra Jėzus Kristus. Jis įkūrė Bažnyčią ir pašaukė bei paskyrė jai vadovus - apaštalus (o vėliau vyskupus - apaštalų įpėdinius). Iš Šv. Rašto aiškiai matome Petro, kaip vyriausiojo, svarbą. Jį Kristus skiria Bažnyčios vadovu, kad Petras atstovautų jį čia, Žemėje. ''Tau duosiu dangaus karalystės raktus; ką tu suriši žemėje, bus surišta ir danguje, ir ką atriši žemėje, bus atrišta ir danguje“ - sako Jėzus Petrui. Taigi katalikas tarnauja Dievui Jo Šventojoje Bažnyčioje.

Linas rašė...

Jo Artūrai, įspūdingas rašinys, kaip iš katekizmo. esu studijavęs katekizmą, todėl tai, ką kalbi nėra naujiena.
Pakartosiu. Kristus Petrą pavadino Kefu, o ne uola ir niekada nekeitė jo vardo. Be to, žmogų, tuo labaiu mirusį padaryti savo tikėjimo "uola" yra kvailystė, Kristus buvo, yra ir bus ta uola ant kurios statoma bažnyčia. "Juk niekas negali dėti kito pamato, kaip tik tą, kuris jau padėtas, kuris yra Jėzus Kristus". 1kor 3;11
Kitas pamatas, kita uola - kita ir bažnyčia, ne apaštalų, ne Kristaus.

Šiaip geriau man į paštą būtų galima parašyt linas.ciapas@gmail.com ten gal vieta diskusijom. tai, ką pasakysiu tau nepatiks kaip įsitikinusiam katalikui, istorija žino mažai tokių organizacijų, kaip Romos katalikybė, deja, ne dėl jos šventumo, o dėl to, ką Biblija vadina "kūno darbais" - prievartos, žudynių, seksualinių nusikaltimų, misticizmo, istorijos falsifikavimo, neįprastų praktikų pasiskolintų iš pagonybės. Ar reikia didelio proto, kad palyginti ir pamatyti, kad tai ne Viešpaties įkurta bažnyčia? Jėzus sakė"Juos pažinsite iš vaisių" Visa Kristaus bažnyčios istorija yra apaštalų darbuose ir
apaštalų laiškuose. Katalikybė turi daug protingų propaguotojų, bet sistemos darbai paverčia niekais jų gražias kalbas ir amžiais lipdytas teorijas apie hierarchiją, šventumą, išsigelbėjimą tik joje ir t.t. Patikrinus pasirodo, kad tai viso labo žmonių sukurta totalitarinė sistema, kurioje nėra nei šventumo, nei gerumo, nei taurumo. Tiesiog sistema, kuri tarnauja pati sau.
Man nereikia Eusebijaus liudijimo, nei kitų šaltinių. (tarp kitko patys katalikai pripažįsta, kad nėra jokių istorinių dokumentų, o vienintelis tvirtinimas, kad Petras išvis buvo Romoje - jų pačių bažnyčios)

Gražus noras paremti Bibliją visokiais raštais, vadinamais tradicija, bet katalikybė šioje vietoje stoja į klasikinės sektos apibrėžimą
1.neklystantis vadas
2Šalia Biblijos - papildomas apreiškimas(šiuo atveju tradicija)
3.hierarchinė struktūra.

O ir vaisiai - nesutikau nė vieno kataliko, kuris neabejotu kuria nors dogma, vykdytų viską, kas priklauso, neturėtų sąžinės priekaištų ir nebūtų sudeginęs savyje kažko, kas jį priverčia atsukti nugarą teisingumui, protui ir tiesai ir jaustų Dievo buvimą savo gyvenime.
Tikiuosi, tu esi kitoks - katalikybė tau suteikė sielos ramybę.

Gerbiu žmones, bet ne sistemą, ten yra daug puikių žmonių, kurie kankinasi ten ir laukia pokyčių, bet jų nebus.
Ir rašau ne dėl to, kad nemėgčiau, o dėl to, kad konstatuoju be didelių emocijų.
Laisvė kurią gavau iš Dievo žodžio man daug brangesnė. Dievas puikiai apsiėjo be Vatikano rasdamas mane ir apsieina toliau, kaip ir milijonus kitų.

Viešpats nė vieno nepašaukė būti ištikimam kuriai nors bažnyčiai, Jis pašaukė būti ištikimam tiesai, nes pats yra Tiesa.
kol bažnyčia vaikšto tiesoje, turime ten būti, bet kai ji ima nešvariai elgtis ir meluoti - reikia atsitraukti nuo tokio darinio.
Ir kompromisų čia negali būti. Kai nusisukam nuo tiesos, nusisukam ir nuo Jo.Lūpos gali garbinti toliau, bet širdyje lieka skylė.

Net jei likčiau paskutinis toks žemėje, vis tie pasakyčiau - Kristus yra uola, o ne koks nors žmogus.

Arūnas rašė...

Čia Kalvino komentaras, dovanokit, angliškai:

I Peter 5:13:

13 That is at Babylon Many of the ancients thought that Rome is here enigmatically denoted. This comment the Papists gladly lay hold on, that Peter may appear to have presided over the Church of Rome: nor does the infamy of the name deter them, provided they can pretend to the title of an apostolic seat; nor do they care for Christ, provided Peter be left to them. Moreover, let them only retain the name of Peter’s chair, and they will not refuse to set Rome in the infernal regions. But this old comment has no color of truth in its favor; nor do I see why it was approved by Eusebius and others, except that they were already led astray by that error, that Peter had been at Rome. Besides, they are inconsistent with themselves. They say that Mark died at Alexandria, in the eighth year of Nero; but they imagine that Peter, six years after this, was put to death at Rome by Nero. If Mark formed, as they say, the Alexandrian Church, and had been long a bishop there, he could never have been at Rome with Peter. For Eusebius and Jerome extend the time of Peter’s presidency at Rome to twenty-five years; but this may be easily disproved by what is said in the first and the second chapter of the Epistle to the Galatians.

Since, then, Peter had Mark as his companion when he wrote this Epistle, it is very probable that he was at Babylon: and this was in accordance with his calling; for we know that he was appointed an apostle especially to the Jews. He therefore visited chiefly those parts where there was the greatest number of that nation.

In saying that the Church there was a partaker of the same election, his object was to confirm others more and more in the faith; for it was a great matter that the Jews were gathered into the Church, in so remote a part of the world.

My son So he calls Mark for honor’s sake; the reason, however, is, because he had begotten him in the faith, as Paul did Timothy.

vy rašė...

Dėkoju už puikias Jūsų mintis, žinias. Norėjau papildyti, pasiūlyti, gal net sulaukti atsako, korekcijos... Manau, į Bažnyčią reikia žvelgti Dievo akimis. Kol kas matau, kad žvelgiate kaip žmonės, nagrinėjat organizaciją, sistemą. Iš tikro Dievo Bažnyčiai dar niekas nenubrėžė ribų ir manau, tam pritarsite. Ir mes visi negalime atsiriboti nei nuo vieno nusidėjėlio, mes juk norime priklausyti Dievo Bažnyčiai, nesvarbu, kokioje sistemoje bebūtume - visos jos netobulos (daro klaidas). Visi mes darome klaidas, t.y. tai, kas Dievui nepatinka. Bet Jis mokina nesmerkti, neteisti, meldžiasi už Dievą tikinčių žmonių vienybę. Jei Jis meldžiasi už vienybę, tai kokią teisę turime atsiriboti? Argi to nori Dievas? Palaikau tuos, kurie mato savo ir apskritai visuomenės trūkumus, bet nebėga nuo to, o su meile ir kantrybe, su malda ir kova priima ir kažką daro, kad visa keistųsi pagal Dievo valią. Iš tikro nagrinėti, kur kieno pūvėsiai guli, argi čia svarbu? Bet jeigu kam svarbu - vadinasi, toks yra žmogaus įsitikinimas, kurį tikrai koreguos Dievas, jei Jam pasirodys reikalinga. Dvasia išmokys mus visko, ko šiandien dar nepajėgiame suvokti. Viskam reikia pribręsti. Ir jeigu koks Arabijos piemuo ištikimai neša savo Dievui ožkų pieną kas vakarą, o tą vakarą jam nematant jį visa sulaka laputės, tai argi nuo to tas piemuo blogesnis, kad tokiu būdu rodo pasišventimą Viešpačiui? Dėl visų tapau viskuo, sako šv. Paulius. Gili mintis...

armandas rašė...

tai dar paprasykit , kad SVENTOJI DVASIA pas tuos stabmelcius gyvena, tai bus topas iki apsivemimo

Linas rašė...

VY meilė ir tolerancijas geras dalykas, bet meilė pirmiausia negali sutikti nei su Biblijos nei su istorijos klastojimu, kurį vykdo Vatikanas. Katalikai, beje, ir patys supranta, tačiau aklai palaiko šitą sistemą, taip patys tapdami melo ir piktadarybių dalyviais. Biblija sako:"Viešpaties veidas - prieš darančius piktą"