penktadienis, rugpjūčio 17, 2012

Iranas - suimtų krikščionių vaikai turi sunkiai dirbti, kad prasimaitintų

Iranas - suimtų krikščionių vaikai Helma and Nima turi sunkiai dirbti, kad prasimaitintų patys ir išmaitintų Širazo kalėjime uždarytus už tikėjimą Kristumi tėvus. Jiems 17 ir 12 metų, praneša  Mohabat News.
Jie yra poros, kuri tapo krikščionimis, Fariba Nazemian ir Homayoun Shokouhi,  vaikai.
Abu vaikai taip pat buvo suimti ir po to paleisti iš kalėjimo. Paauglį po to, kai jį paleido iš kalėjimo, išmetė iš mokyklos ir atėmė teisę tęsti mokslą.Jis turėjo susirasti darbą batų parduotuvėje, kad išmaitintų seserį ir tėvus, jiems padeda kiti Širazo krikščionys.

5 komentarai:

anonymous rašė...

Nekilnojamasis ir greitas rašybos rašas Apžvalgos sprendžia savo santykius ir skyrybų problemas Dr Isikolo isikolosolutionhome@gmail.com
Whatsapp jam dabar +2348133261196.

Sveiki, mano vardas yra Sarah Douglas, aš čia norėdamas parodyti, kaip šis galingas rašybos ritė, vardu Dr Isikolo, padėjo man nustatyti savo santykius. Aš buvau širdies priepuolis, kai mano sužadėtinė man pasakė, kad jis nebeprivalo ištekėti už mane, nes kita moteris pasinaudojo juoda magija. Aš šaukiau ir šnabždėjau kiekvieną dieną, kol ji pasidarė taip blogai, kad kreipėsi pagalbos į internetą, tai buvo tada, kai aš perskaičiau apie puikų dr. Isikolo darbą. Tada aš kreipėsi į jį už pagalbą, kad gautų savo meilę ir savo gyvenimą atgal, jis padėjo man perduoti galingą meilės rašybą ir didžiausią siurprizą po 24 valandų atlikdamas meilės rašybą, kurią sužadėtojas grįžo į savo kelius, maldaudamas man jį atleisti. Dabar esame laimingai susituokę ir visi ačiū kreipiasi į dr. Isikolo Wondersą, padedantį man išsaugoti mano santykius. galite kreiptis į Dr. Isikolo per jo elektroninio pašto adresą isikolosolutionhome@gmail.com arba už jį dabar +2348133261196.
svetainė: drisikolosolutionhome.webnode.com

Unknown rašė...

Mano buvęs berniukas man atleido vieną savaitę, kai kaltino jį matydamas kažką kitą ir jį įžeidžiantis. Noriu, kad jis grįš į mano gyvenimą, bet jis atsisako su manimi susisiekti. Aš buvau toks supainioti ir nežinau, ką daryti, todėl aš kreipiuosi į internetą už pagalbą ir pamačiau parodą, kaip rašybos ritė DR ISIKOLO padėjo jiems grįžti atgal, todėl susisiekiau su rašybos rašu ir paaiškindavau savo problema jam, jis užmušė man užuominą ir pasakė man 2 dienas, kad mano buvęs grįš pas mane ir mano didžiausi nustebimai trečią dieną mano egzistavimas nuriedė mano duris ir prašė atleidimo. Man taip malonu, kad mano meilė vėl grįžta ir ne tik tai, kad mes būsime vedę. Dar kartą ačiū dr Landy. Tu esi tikrai talentingas ir talentingas. El. Paštas; asmensolosolutionhome@gmail.com arba whatsapp jam dabar +2348133261196 yra vienintelis atsakymas. Jis gali būti labai naudingas, ir aš nesustosiu jo paskelbti, nes jis yra nuostabus žmogus

profamisi rašė...

Powerful Love Spell- Get Your Ex Wife/Husband Back Urgently.., I want to quickly tell the world that there is a real online spell caster that is powerful and genuine, his name is Hamisi he helped me recently to reunite my Marriage back with my wife who left me, When i contacted Hamisi he cast an urgent love spell for me, and my wife who said she doesn't have anything to do with me again called me and started begging me to come back. she is back now with so much love and care. today i am glad to let you all know that this spell caster have the powers to restore broken marriage/relationship back. because i am now happy with my wife. to anyone who is reading this article and needs any help, hamisi can also offer any type of help like, Curing of all types of Diseases, Court Cases, Pregnancy Spell, urgent love spell,Spiritual protection and lot's more. You can contact him Via his for more info, whatsapp/call...+27783477646

Anonimiškas rašė...

Buy GMAT Certificate Online

Do you need admission? Buy GMAT certificate Online. We provide verified scores you want in each section. Buy GMAT Certificate without exam,

The Graduate Management Admission Council. More than 5,900 programs offered by more than 2,100 universities and institutions use the GMAT

exam as part of the selection criteria for their programs. Business schools use the test as a criterion for admission into a wide range of

graduate management programs, including MBA, Master of Accountancy, and Master of Finance programs. According to a survey conducted, the

GMAT is still the number one choice for MBA aspirants despite the increasing acceptability of GRE scores. According to GMAC, it has

continually performed validity studies to statistically verify that the exam predicts success in business school programs

Buy GMAT Certificate Online, Buy real, valid and registered GMAT certificate, Buy GMAT Certificate without exam. We can issue you this certificate

without you writing the test. We have the connections and experience to issue these certificates and many other certificates without a person taking

the test. If you are interested, contact us for more information on how the process operates and place your order now Telegram at @Passportsservicese. or send a

mail to info@passportsservices.com.

Unknown rašė...

Ir toliau dėkosiu daktarui Ayo, kad padėjo man atkurti ir suvienyti mano sugedusius namus su jo ypatingomis galiomis. Prieš sutikdamas daktarą Ayo, internete sutikau daug netikrų burtininkų, kurie apgavo ir išviliojo iš manęs pinigus. Bet kai sutikau daktarą Ayo, jis išsprendė visas mano problemas, sugrąžindamas mano vyrą, kuris paliko mane nuo 2 metų, atgal. Dr Ayo yra tikras burtininkas, kuris gali padėti išspręsti visas jūsų problemas. Jis man padėjo įvairiais būdais, todėl dabar raginu susisiekti su juo per whatsapp: +2347055691377. taip pat galite susisiekti su juo jo el. paštu: drayospell@gmail.com. Žodžiais negalima paaiškinti, koks aš laimingas šiuo metu ir kiek daug gero padarė daktaras Ayo. Susisiekite su juo ir jis padės išspręsti visas jūsų problemas.