antradienis, gruodžio 29, 2009

Šiaurės Korėjos valdžia sulaikė pamokslininką


Šiaurės Korėjos valdžios institucijos patvirtino, kad sulaikė JAV pilietį, kuris nelegaliai kirto Šiaurės Korėjos sieną. Sulaikytasis - Robert Park - 28-metis amerikiečių pamokslininkas, korėjiečių kilmės, pranešė Šiaurės Korėjos naujienų agentūra KCNA.
Amerikietis Šiaurės Korėjos sieną iš Kinijos kirto per upę. Incidentas įvyko 24 gruodžio - per Kalėdas. Robert Park ėjo per sieną, šaukdamas: "Aš esu Amerikos pilietis. Aš atnešu Dievo meilės. Dievas myli jus", praneša BBC.
Pas jį buvo rasti laiškai, kuriuose jis ragina Šiaurės Korėjos lyderį Kim Čen Irą išlaisvinti politinius kalinius ir atsistatydinti.
Prieš išvykdamas į kovą už Šiaurės Korėjos gyventojų teises, jis meldėsi maždaug valandą. Pamokslininką paragino vykti žinios, kad Šiaurės Korėjoje dėl režimo veiklos siaučia badas ir žmonės miršta tiesiog gatvėse.
Anksčiau šiais metais, Korėjos buvo sulaikyti du amerikiečių žurnalistai Laura Lin ir Yong Li, jie filmavo filmą apie pabėgėlius ir buvo nuteisti 12 metų kalėjimo, tačiau išleisti rugpjūčio mėnesį.

2 komentarai:

Jessica rašė...

Sveiki, mano gerbiami žiūrovai, mano vardas JESSICA JENKINS, aš esu iš (FLORIDA, JUNGTINĖ VALSTIJOS VALSTIJOS) Labai džiaugiuosi galėdamas pasidalinti šiuo nuostabiu liudijimu, man buvo įskaudinta ir sudaužė širdis, kai vyras paliko mane su mūsų vaiku, aš buvau sutrikusi ir nežinojau ką daryti, aš jį labai mylėjau, stengiausi viską, ką galėjau, kad jį sugrąžinčiau, bet visos mano pastangos buvo bergždžios, vieną ištikimą dieną paaiškinau savo problemą savo draugei, o ji man papasakojo meilės burtų ratukas, vadinamas "LORD ALAGHODARO", kuris taip pat pastojo, kai ji ieškojo vaiko, aš niekada netikėjau burtais, bet pabandžiau, ar viskas pagerės, susisiekiau su LORD ALAGHODARO per kontaktinę informaciją mano draugas davė man, po kelių valandų man atsakė burtininkas, liepė pasilikti ir davė nurodymus, ką daryti, ir aš padariau tiksliai taip, kaip liepė, mano didžiausiai nuostabai, mano vyras, kuris man neskambino. labai 3 m., paskambino man ir pradėjo atsiprašinėti už visas skriaudas, kurias padarė man ir maldavo e kad jis nori grįžti namo su manimi ir vaikais, dabar jis mane mylėjo labiau nei bet kada anksčiau, mano gerbiami žiūrovai, broliai ir seserys, jei turite kokių nors problemų, susisiekite su juo ir aš duosiu 100% garantiją, kad jis išspręs jūsų problemos. tai jo kontaktai: Whatsapp: +1 424-571-9773 arba el. paštu: alaghodaroh@gmail.com

Anna rašė...

Dalinuosi šiuo liudijimu partneriams, kenčiantiems savo santykiuose, nes yra ilgalaikis sprendimas.

Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl ištyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad daktarė Ellen, burtininkė, gali padėti susigrąžinti meilužius. Aš susisiekiau su ja ir ji už mane surengė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų mano vyras grįžo namo. Taip mes vėl susijungėme ir šeimoje buvo daug meilės, džiaugsmo ir ramybės.

Taip pat galite susisiekti su dr Ellen, galinga burtų tvarkytoja ir ieškoti sprendimų jos adresu ellenspellcaster@gmail.com. Taip pat galite naudoti Whatsapp jam +2349074881619