antradienis, gruodžio 29, 2009

Slidinėja ant Vakarų sekuliarizmo ledo


Vakaruose augant imigrantų skaičiui, imta baimintis, kad sekuliarizuota visuomenė bus imli islamui, tačiau procese dalyvauja abi pusės, viskas kol kas klostosi islamo nenaudai – susidūrę su Vakarų kultūra ir vertybėmis, islamą išpažįstantys žmonės poliarizuojasi – vieni tampa religingesni, o kiti atvirščiai - nutolsta nuo islamo.Tai įvyksta todėl, kad daugelis jų pirmą kartą gyvenime turi laisvo pasirinkimo galimybę, ko neturėdavo būdami savo šalyse. Bet kokiu atveju musulmonams Vakaruose kyla daug klausimų ir kol kas situacija - islamo nenaudai, tuo labiau, kas islamiškoje terpėje traktuojama kaip pergalės – sprogdinimai, egzekucijos, karai – daugelį nuosaikių musulmonų ima tolinti nuo islamo, kadangi jie yra įpratę gyventi religinį gyvenimą, daugelis musulmonų atsisuką į krikščionybę.
Prancūzijoje per metus 15 000 musulmonų tampa krikščionimis, 10 000 pasuka į katalikybę 5000 tampa protestantais. Oficiali statistika rodo tik buvusių musulmonų skaičių, kurie pasikrikštijo, tuo tarpu didžiulis musulmonų skaičius slepia nusivylimą islamu. Žinoma, vyksta ir atvirkščias procesas, tačiau prancūzų, kurie tampa musulmonais, skaičius daug kartų mažesnis.
Anglijoje, kaip praneša “Time”, apie 200 000 emigrantų jau paliko islamą ir laiko save krikščionimis. Kaip taisyklė, šie žmonės tampa “ideologiniais” krikščionimis, daugelis iš jų nesikrikštija. Laikraščio duomenimis, 15 procentų imigrantų iš islamiškų šalių Europoje jau paliko islamą.
Musulmonų profesorius Iljas Ba Junus tyrė JAV musulmonus. Per metus musulmonais tampa apie 20 000 amerikiečių. Profesorius priėjo liūdnos išvados, kad 75 procentai amerikiečių, kurie priima islamą, šia religija nusivilia per pirmus trejus metus ir nustoja būti musulmonais.

1 komentaras:

Anna rašė...

Dalinuosi šiuo liudijimu partneriams, kenčiantiems savo santykiuose, nes yra ilgalaikis sprendimas.

Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl ištyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad daktarė Ellen, burtininkė, gali padėti susigrąžinti meilužius. Aš susisiekiau su ja ir ji už mane surengė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų mano vyras grįžo namo. Taip mes vėl susijungėme ir šeimoje buvo daug meilės, džiaugsmo ir ramybės.

Taip pat galite susisiekti su dr Ellen, galinga burtų tvarkytoja ir ieškoti sprendimų jos adresu ellenspellcaster@gmail.com. Taip pat galite naudoti Whatsapp jam +2349074881619