trečiadienis, vasario 15, 2012

Dievas bokso čempioną nukovė miego metu


Filipinietis Menis Pakjao,  bokso čempionas pagal WBO versiją, televizijai ABS-CBN papasakojo apie savo tikėjimą. 2009 m. geriausias Amerikos sporto akademijos sportininkas sakė, kad išpažino savo nuodėmes, o dabar planuoja daugiau laiko skirti Biblijos skaitymui bei buvimui su žmona ir vaikais. "Jei būčiau miręs prieš dvejus metus, garantuoju, jog būčiau pakliuvęs tiesiai į pragarą. Tikiu Dievu 100%, bet iki tol aš buvau velnio advokatas".
Pasikeitimai jo gyvenime įvyko po sapno, kuris privertė jį atsisakyti azartinių žaidimų, alkoholio ir paleistuvystės. Šį sapną jis susapnavo po laimėtos dvikovos su meksikiečiu Chuanu Manueliu - jis pamatė šviesą, o balsas paklausė:"Sūnau, kodėl bėgi nuo manęs?". "Pabudau raudodamas, aš ir per sapną verkiau, visa pagalvė buvo šlapia",- pasakojo boksininkas. Pabudęs jis susirado Bibliją ir aptiko, kad Dievas kartais su žmonėmis kalba per sapnus ir nusprendė, jog turi pakeisti savo gyvenimą.  
Menis Pakjao sako, kad pasikeitimai įvyko ne tik todėl, kad jis norėjo, bet kad Dievas jį pakeitė. "Būti krikščionimi reiškia priimti Kristų kaip savo Dievą, todėl mus vadina "christian". Jeigu išimti žodį Kristus "Christ" , liks tik "ian" , ir tai reiškia “I am nothing" (aš esu niekas)".

Komentarų nėra: