antradienis, vasario 28, 2012

Dainininkas Robbie Williams - Jis rado mane




Britų šou biznio žvaigždė ir garsus muzikantas Robbie Williams liudija apie pasikeitimus jo gyvenime, apie tai jis praneša savo dienoraštyje.  Dainininkas labai gailisi dėl savo dainos „Bodies“, žodžių, kuriais neigė, kad Jėzus Kristus numirė už žmones.
„Mano mintys ir jausmai keičiasi“,- pabrėžė dainininkas ir sakė, kad kitame savo ture šioje dainoje jis pakeis žodžius į „Jėzus iš tiesų mirė už jus“.
„Ne aš radau Dievą, Jis rado mane, - rašo Robbie Williams, tvirtindamas, kad sunki kova su depresija pakeitė jo santykį su gyvenimu.
„Man jau 40 metų ir aš nebeturiu laiko žiūrėti į savo gyvenimą kaip anksčiau. Ši permaina yra dovana mano gyvenimui“. – rašo Robbie Williams.
Belieka džiaugtis permaina dainininko gyvenime. Taip pat reiktų palaikyti jį maldose, nes šou pasaulio žmonės dažnai neišlaiko pasaulio ir industrijos spaudimo ir grįžta prie įprasto gyvenimo būdo.

Komentarų nėra: