ketvirtadienis, vasario 11, 2010

"Meilė turi veidą" - Jo buvimo vieta


Jo buvimo vieta
(Mišelė Perry "Meilė turi veidą")

Statiniai iš purvo

Bažnyčioje daug kalbama apie Dievo buvimo lankymą. Aš mėgstu Dievo buvimą. Noriu kiekvieno artumo išgyvenimo, kurį Jis duoda. Bet aš greitai supratau, kad Jėzus ne visai nori vietos tiesiog ateiti. Jis nenori būti kaip santechnikas, kurį kviečia avarijos atveju. Jis nenori apsistoti tik vieną naktį. Jis nenori ateiti, o paskui eiti į naują vietą ir dar į naują vietą, kilnotis kaip cirko palapinė. Jis nori vietos, kur galėtų ateiti kaip į namus. Jėzus, Jo Tėvas ir Šventoji Dvasia nori ateiti ir būti šeima su manimi. Jis nori būti ten, kur Jį visiškai priima.
Vakaruose publika sveikina ir apdovanoja pasirodymus. Mes jaudinamės dėl statinių iš purvo. Daugelis atiduoda savo gyvenimus, kad pastatytų juos, bet niekada neleidžia Dievui statyti. Kodėl dažnai nematome Dievo Karalystės jėgoje? Turbūt todėl kad neleidžiame Karaliui paruošti vietos, kur Jis jaustųsi kaip namuose, kur Jis jaustųsi priimtas į mūsų gyvenimą.
Mačiau, kaip tiesiog akyse subyra moliniai nameliai. Tai visada prasideda nuo mažo kąsnelio, Paskui kąsnelis tampa skyle, o tada jau krenta visa siena. Mačiau to pakankamai, kad suprasčiau, jog nenoriu atiduoti gyvenimo tokio molinio namelio statybai. Dievas nėra kotedžas ar namelis iš purvo. Jis - už pilies pastatymą mano gyvenime, kai aš leidžiu Jam gyventi manyje.

Gyvas namas

Dažnai pasikeitimai vyksta per nusižeminimą, tai nemalonu, tai nevyksta per vieną dieną.K.S Liujs tai aprašo šį procesą:"Įsivaizduokit, kad jūs - gyvenamas namas.Dievas įeina į šitą namą, kad jį perstatytų. Iš pradžių, tikriausiai nesuprantate, kam tai reikalinga. Jis remontuoja vandentiekį ir stogą, jums aišku, kad tai būtina ir jūsų nestebina. Bet štai Jis ima laužyti visą namą , kad jums tampa skaudu. Priedo, nematote jokios prasmės. Ko Jis nori pasiekti? O paaiškinimas paprastas - Jis iš jūsų stato visiškai naują namą, visiškai ne tokį, kokį jūs įsivaizdavote. Jūs galvojote, kad iš jūsų sukurs mielą mažą kotedžą, bet jis stato rūmus ir ruošiasi ten įsikurti Pats".
Molis virsta rūmais

Taip, Karalius Jėzus nori pakeisti mano molinį indą į rūmus, vertus Jo paties ir tai ilgas ir sunkus procesas. Pasikeitimai, kurie vyksta mano širdyje yra vertingesni už bet ką.Net kai tai pavojinga, net kai tai kainuoja man viską, aš noriu Jam pasakyti "Taip", nesiduodančiam prijaukinimui Dievui, kad Jis iš molio gabalėlio pastatytų savo pilį. Kai aš imu sakyti "Taip" Jam, Jis ima keisti tai, kaip aš galvoju ir kaip matau, kol mano mintys, jausmai ir veiksmai neatitiks dangišką sumanymą. Aš atradau, kad kai aš sutinku su dangumis, ima keistis aplinkybės taip, kol "kaip danguje taip ir ant žemės" netampa mano realybe.
Pilys - Karaliams. Kai karalius ima valdyti, tai ir yra Jo karalystė. Aš noriu, kad Jėzus gyventų ir valdytų manyje, noriu būti pasiekiama Jam kiekvienoje mano gyvenimo srityje. Noriu visiškai priklausyti Jam ir būti Jo buvimo vieta.Noriu būti namais, kuriuose gyvena Jo šlovė.

Jo Karalystės kaimas

Kartą po pietų aš nuėjau pas savo vaikus, kurie kantriai laukė manęs. Mes daug kalbėjom apie tai ką reiškia gyventi pagal Jėzaus maldą "Teateinie Tavo karalystė, tebūna Tavo valia, kaip danguje, tai ir žemėje". Paskui vaikai stipriai nustebino savo mamą.
Paskui mažyliai nuvedė mane už mokyklos, kur parodė iš purvo pastatytą miniatiūrinį Sudano kaimą. Jis atrodė kaip tikras kaimas, paruoštas apgyvendinimui. Paskui vaikai ėmė pasakoti apie savo mažą pasaulį, ir aš supratau, kad jų pasaulis daug didesnis už šitas purvo namelių kopijas.
«Mama, mūsų kaime nebus ligonių, tai bus vieta kaip danguje.Kiekvienas mokysis, bus laimingas ir mylės kitus. Kiekviena gentis bus priimama.Jėzus bus mūsų Vadas. Jis ateis, gyvens su mumis ir kalbėsis su mumis, kaip mes turim gyventi. Jis rūpinsis mumis ir visi Jį mylės. Tai bus Jo Karalystės kaimas"
Jie suprato. Mano dešimtmečiai vaikai tai suprato. Reikalas ne purvo nameliuose, ne tame, ką jie darė ir ką statė. Jie nesijaudino ypatingai dėl tų namukų. Jie buvo sudominti - Juo.Vaikai paruošė vietą Jo buvimui - leisti Jėzui būti mumyse ir su mumis.Jų mažos rankos lipdė šituos mažus namelius, bet aš žiūrėjau į jų širdis ir mačiau rūmus, paruoštus Karalių Karaliui.

Komentarų nėra: