ketvirtadienis, vasario 25, 2010

Atomazga - evangelikų vadovė traukiasi


Girta prie vairo sulaikyta Vokietijos evangelikų vadovė žengė ryžtingus žingsnius. Vokietijos Evangelikų Bažnyčios tarybos vadovė, kuri buvo sulaikyta policijos, kai vairavo būdama apsvaigusi nuo alkoholio, pranešė, kad nedelsdama traukiasi iš Tarybos pirmininkės ir Hanoverio vyskupo postų. "Praėjusį sekmadienį aš padariau didelė klaidą, - pranešdama apie atsistatydinimą žurnalistams pareiškė 51 metų vyskupė Margot Kaessmann. - Mano širdis man aiškiai sako, kad aš negaliu pasilikti".
"Labai apgailestauju, kad nuvyliau daug žmonių, kurie prašė manęs pasilikti, taip pat tų, kurie su pasitikėjimu balsavo už mane", - sakė ji.
"Aš ėjau vyskupės pareigas visa siela ir visu kūnu daugiau kaip dešimt metų. Atidaviau šiai pozicijai visas savo jėgas", - pridūrė M.Kaessmann sausakimšoje spaudos konferencijoje Hanoveryje, į kurią ji atvyko su savo keturiomis dukromis.
Pasak jos, ji prarado moralinį autoritetą komentuoti etinius ir politinius klausimus.
Sprendimas trauktis laikomas garbingu, ir naudingu Evangelikų bažnyčiai. Galbūt evangelikams padarė įtaką Vatikano politikos pavyzdys - ten metai iš metų slepiant pedofilija kaltintus asmenis ir tylint, galiausiai kilo tokie skandalai, kad susvyravo visas Vatikano autoritetas?

Komentarų nėra: