ketvirtadienis, vasario 04, 2010

Holivudo aktorių Dievas pasišaukė tragedijos viduryje


Holivudo aktorių Stephen Baldwin, kuris yra suvaidinęs 60 filmų, Dievas pasišaukė tragedijos viduryje. Kaip sako aktorius, jis išgirdo Dievą 2001 m. rugsėjis 11-ąją, kai Niujorke po teroro akto griuvo bokštai - dvyniai, kai atrodė, kad Amerikoje ir visame pasaulyje, atėjo laikas Antikristui.
Jis, vietinis niujorkietis, žvelgė į tą beprotybę, ir kaip ir daugelis žmonių tuo metu pradėjo melstis. Ir Dievas atsakė: "Tai daro žmonės žmonės. Aš atėjau, kad atneščiau meilę ... turi jiems papasakoti apie mano meilę ... ".
Nuo tos tragiškos dienos Steve Baldwin, vienas iš populiariausių amerikiečių aktorių, Holivudo vaikas, ėmė tikėti Dievu ir pradėjo kalbėti apie Dievo meilę...
Aktorius sako dabar nemažai laiko praleidžiantis maldoje, per tą laiką Dievas jį gerokai pakeitė. Milijonierius Stephen Baldwin sako, kad žmonės nepasitikėtų turtais ir ieškotų tos laimės, kurią negalima nusipirkti ir kuri yra Jėzuje Kristuje.

3 komentarai:

Olgerdas rašė...

Vienas megstamiausiu mano aktoriu,suvaidines,beje,pagrindini vaidmeni krikscioniskam trileryje SIX:The Mark Unleashed(Šeši:Žvėries Ženklas),kuris yra vienas megstamiausiu mano filmu.

Linas rašė...

Oi man iki tavęs dar šviestis ir šviestis, Olgerdai:) Man tai jis labai į Travoltą neša, net suabejojau:)

Olgerdas rašė...

Ai,tai kad ka jau cia sviestis?:) Tiesiog vienas domisi vienais dalykais,kitas kitais.Ne visi tikintys pvz megsta trilerius,net ir krikscioniskus.Vieniems tai pernelyg pasaulietiska ir pan.Pagaliau ir skoniai skirtingi.Siaip esu irgi gana konservatyvus daugeliu atveju,bet pvz muzikos,kino ir pan klausimais tai ne.