antradienis, balandžio 06, 2010

„Pakilk Lietuva“ - Titto Thomas



Gegužės 8 dieną, šeštadienį, Kaune vyks konferencija „Pakilk Lietuva“. Joje pamokslaus evangelistas Alwyn Matt („Downpour Ministries“) bei Sidharth Mohandas, Angie Vickery, Titto Thomas („Imrah Ministries“).

Pristatome vieną iš pranešėjų Titto Thomas.

Titto gimė Indijoje, užaugo Saudo Arabijoje.
Gimęs dievobaimingoje šeimoje nusprendė gyventi šventai: „Siekiau gyventi kuo švenčiau, bet suklupau ir suvokiau, kad aš pats niekada nepasieksiu Dievo standartų. Kai buvau penkiolikos, Dievas atvėrė man, išsekusiam, akis. Aš taip troškau Dievo! Po kelių dienų susitikau su Viešpačiu ir pajutau paraginimą siekti Šventosios Dvasios krikšto. Atsiklaupiau ir tariau: „Jėzau, man reikia Tavęs“. Tą minutę mane pripildė Šventoji Dvasia“.
Titto gyveno Saudo Arabijoje ir neturėjo jokių ryšių su tikinčiųjų bažnyčia, jokio dvasinių žinių šaltinio. Tikrasis dvasinis augimas prasidėjo, kai jis persikėlė gyventi į Indiją ir pradėjo studijuoti mechaninę technologiją.
Titto hermeneutikos profesorius, vėliau ir pastorius, ėmėsi nuosekliai jį mokyti: „Tik tada aš pradėjau suvokti malonę ir kaip apskritai interpretuoti Šventąjį Raštą“.
Jis tapo koledžo Krikščionių jaunimo grupelės dalimi, mokėsi ruošdamasis mokytojauti CEF („Child Evangelism Felowship“ – vaikų evangelizacijos bendrija) ir ICPF („Inter Collegiate Prayer Fellowship“ – tarp akademinė maldos bendrija), pradėjo organizuoti krikščionių stovyklas, dirbo jaunimo grupelėje EU („branch of UK’s IFES-International Fellowship of Evangelical“), kuri padarė jam didelę įtaką.
Titto buvo vienas pagrindinių atstovų Indijoje jaunimo centruose, jis pamokslavo įvairiose stovyklose ir koledžuose.
Šiuo metu dirba Londone, kad gautų Mechaninės Technologijos magistratūros laipsnį skirtame projekte, ir lankosi Gyvenimo Karalystės bažnyčioje, Croydono mieste, Jungtinėje Karalystėje. Jo entuziastinga asmenybė, gebėjimas pasakoti istorijas, matyti analogijas ir dėmesys detalėms praturtina grupės mokymus.

2 komentarai:

Unknown rašė...

...ir dar daugiau - jis žaidžia krepšinį ;)

Linas rašė...

tada Kaune bus tinkamas:)