penktadienis, balandžio 23, 2010

Buvęs komunistas gyvena dėl Evangelijos



Buvęs Etiopijos ministras pirmininkas, kuris daugelį metų buvo kovotojas už laisvę, sako, kad šiuo metu jis turi naują misiją: padėti savo tautai rasti laisvę Kristuje –rašo“ Invictory“.
"Aš tikiu, kad Evangelija - vienintelis būdas išspręsti šalies problemas, - sakė 54-metų Tamrat Leinas, kuris buvo ministras pirmininkas pereinamojoje Etiopijos vyriausybėje 1991-1995. - Vienintelė išeitis ir vienintelis raktas į plėtrą, demokratiją, politiką ir ekonomikos augimą - Evangelija.
Buvęs ateistas, kuris 18 metų tapo aršiu komunistu, buvo vienu iš koalicijos, kuri 1991 m. Etiopijoje nuvertė karinį režimą, lyderiu. Jis buvo Etiopijos Liaudies Revoliucinė demokratinio fronto vyriausiasis lyderis. Be Ministro Pirmininko pareigų Tamrat Leinas Lane taip pat buvo Ministro Pirmininko pavaduotojas ir gynybos ministras.
Tačiau 1996 m. jis buvo suimtas už korupciją ir buvo kaltinamas piktnaudžiavimu įgaliojimais. Be kita ko, jis buvo apkaltintas neteisėtu eksportu už 16 milijonų JAV dolerių per suklastotą firmą ir buvo nuteisti 18 metų laisvės atėmimo bausme.
Kaip sakė Tamrat Leinas, pirmą kartą jis susitiko su Kristumi kalėjime. 2002 m., kai jis buvo kalėjime ligoninės palatoje, paprašė slaugytoją, kad ji atnešė Evangelijos brošiūrą.
"Tą brošiūrą sudarė keli sakiniai ... bet aš pradėjau kalbėti, kas buvo parašyta .... Jei TU - Jėzus Kristus, tada ateik pas mane ir duok man naują gyvenimą, - sakė jis. - Aš niekada nežinojau, kaip melstis ... Aš meldžiausi maždaug tris ar keturias dienas. Tada Jėzus atėjo. Tai buvo tikra patirtis, ten ... kalėjime".
Slaugytoja davė Biblija, jis pradėjo skaityti Psalmių knygą, Evangeliją pagal Joną. "Aš skaičiau Bibliją dieną ir naktį, nuolatos, kartais be sustojimo, - sako Tamrat Leinas. - Man patiko skaityti, ir kiekvieną kartą, kai skaičiau Bibliją, aš verkiau".
Nepaisant to, kad buvo užsidegęs komunistas 25 metus, jis sakė, kad buvo priverstas persvarstyti savo politinę ideologiją. "Aš pradėjau lyginti marksizmo-leninizmo vertybes ir naujas vertybes iš Biblijos - sakė jis. - Galų gale aš atėjau prie išvados, kad komunistinė ideologija – visiška nesąmonė!".
Prieš jo išleidimą iškalėjimo vienas krikščionis aplankė jį kalėjime ir pranašavo, kad jis netrukus bus išleistas. Krikščionis jam pasakė, kad jis bus prieštaringa figūra, bet nepaisant visko, jis "turi eiti Jėzaus Kristaus vardu."
Daugelis žmonių buvo skeptiškai nusiteikę, kad Tamrat Leinas tapo tikintis, jie pagalvojo, kad tai politinė akcija.
Tamrat Leinas sako, kad Dievas davė jam tikslą paskatinti krikščionis mylėti vienas kitą ir gyventi vienybėje. Jis gavo žodį tautai, kad vienintelė viltis Etiopijai - Kristus. "Aš nusprendžiau tapti Dievo tarnas, aš nusprendžiau tarnauti Jėzui visą likusį savo gyvenimą, - sakė Tamrat Leinas. - Daugelį metų aš laikiau šautuvą rankose, bet dabar iki mano gyvenimo galo rankose laikysiu Evangeliją. Tai yra tai, dėl ko gyvenu!".

4 komentarai:

Šauklys rašė...

Leninizme nemazai minciu is Biblijos, gali buti, kad nuosirdus komunistas pamates Tikra Sviesa priima Ja.

Judas rašė...

Amen.Nuostabus liudyjimas!Vis delto,kokia yra slovinga Dievo Evangelija,kurioje slypi didziule jega isgelbeti kiekviena,kuris tiki!Slove Jam!

Unknown rašė...

O gal viskas daug pragmatiskiau?
Pasikeite laikai, tapo madinga buti "maldingu ir dievobaimingu" o ir pinigeliu uzkalt galima is tikinciuju... matem jau ta savo istorijoje... kai buve komunistai ir arsus religijos kritikai, staiga atsiverte ir eme rodyti tikejima Dievu. Na gal sis zmogelis is tikruju atsiverte i Dieva, bet tai bus matyt kai susidurs su problemomis del tikejimo, i kol viskas gerai, visi mes tikintis

Linas rašė...

Gal ir pragmatiškiau:) Etiopijoje būti krikščioniu o ne stačiatikiu yra pakankamai pavojingas ir negarbingas reikalas. Naudos iš to neišspausi.