šeštadienis, balandžio 10, 2010

Kaune pamokslaus Andrejus Šapovalovas


Kaune balandžio 16-18 dienomis vyks konferencija "Asmenybės transformacija, kurioje pamokslaus žymus JAV gyvenantis pamokslininkas ir pastorius Andrejus Šapovalovas.

4 komentarai:

Šauklys rašė...

Idomu, kodėl jis toks žymus? Holivudinė reklama, mano nuomone,
netinka krikščioniui.
Leiskite man pasikalbėti su žmogumi dvi minutes ir aš pasakysiu, ar jis gavo Šventąją Dvasią ar ne; lygiai tą patį galite ir jūs. Ji atskiria juos. Tai žymė. Tai apipjaustytos širdies ženklas.

Linas rašė...

Tadai necopypeisink:) Manau, kad žmogus žymus būna tada, kai virš jo šviečianti tarielka pasirodo:) Tačiau tai būna tik Holivude.Nepyk, cia aš Branmanui ne tau atsakau:)

Emanuelis rašė...

Kai pamačiau kvietimą, tai pagalvojau, kad cirko koks artistas atvažiuoja, po to pamačiau, kad pastorius :))...

P.s Tadai, nusileisk ant žemės truputi ir iš puikybės padebesių, nes tau visi kliūna ir visi neteisųs, tik tu vienas. Tau rimtos pagalbos reik :). Nepyk :)

Arunas rašė...

Tikrai gana idomi asmenybe. Galite zvilgtelt i jo puslapi http://www.g12life.my1.ru/
Kaip jis pats teigia, tai turi talenta garsiai rekti. Tokie ir yra pamokslai, bet kalba tikrai is sirdies. Nori, kad zmones atsibustu ir visu 100 proc. atsiduotu Dievui. Galite tikrai apsilankyti.
Be to, jis i kitas salis taip paprastai nevaziuoja pamokslauti, tik kai Dievo Dvasia pasiuncia. Mano draugas buvo nuvykes i enkauteri Sietle, be to girdejau ne viena pamoksla, todel turiu nemazai info apie jo tarnyste