antradienis, kovo 02, 2010

Pakistanas -tikri broliai siekia krikščionio mirties



26 metų Riazas Masichas iš Pendžabo jau kuris laikas slapstosi. Ir slapstosi nuo savo brolių musulmonų, kurie prisiekė jį nužaudyti. "Jūs būsite nekenčiami dėl mano vardo" sakė Jėzus. Šio jaunuolio gyvenime šie žodžiai pildosi.
Jo tėvai buvo krikščionys, po jų mirties jį, brolius ir seseris priėmė gyventi islamo mula Mauvli Akram Per - Ula. Jis mokė juos Korano ir pažadėjo 4 broliams ir seseriai, kad duos didelį žemės sklypą ir po 500 000 rupijų kiekvienam (apie 4400 eurų) jei jie priims islamą ir bus musulmonais. Jie taip ir padarė.
Vienintelis Riazas Masichas liko ištikimas Jėzui Kristui, bet nuo to laiko jo gyvenimas - vieni persekiojimai. Apylinkėje nebuvo bažnyčios, tik dvi šeimos krikščionių, su kuriomis jis bendravo. Broliai ir patėvis vėl ir vėl jį spaudė tapti musulmonu. Jie pažadėjo jam milijoną rupijų(apie 8700 eurų), didelį butą ir moterį, kuri jam patiks.
Vasario mėnesį, jie pabandė jį paimti jėga. Broliai įsiveržė į namą, kuriame gyveno Riazas Masichas. "Jie grasino man, kad čia pat užmuš, jei nepriimsiu islamo"- paskojo jis "Compass Direct". "Jie pasakė, kad netikėlių žudymas nėra nuodėmė. Alacho akyse tai būtų teisingumo aktas",- sakė vaikinas. Jis paprašė kelių minučių pagalvoti, stengdamasis pabėgti, bet jo broliai sugavo ir mušė bambuko lazdomis. "Jie turbūt pagalvojo, kad aš jau miręs, todėl paliko mane, prieš tai apiplėšę namus. Bet mano Visagalis Dievas išsaugojo man gyvybę, aš negaliu neliūdyti apie Jėzų Kristų",- sakė Riazas Masichas
Dabar vaikinas slapstosi.

Komentarų nėra: