ketvirtadienis, rugpjūčio 30, 2012

Modelis ir aktorė Kathy Ireland - graži istorija

Kathy Ireland yra amerikiečių modelis ir aktorė, dabar - "Kathy Ireland Worldwide" direktorė. Projekte "I AmSecond" (Aš tik antras) Kathy Ireland pasidalino, kaip ją rado Kristus.  
Pirmą kartą 18-metė Kathy Ireland atvyko į Paryžių tęsti modelio karjeros. Ir čia aptiko, kad jos neseniai įtikėjusi mama jai įdėjo Bibliją. Kamuojama vienatvės ir nuobodulio mergina nusprendė ją paskaityti.  
"Paėmiau knygą į rankas ir atsitiktinai atverčiau evangeliją pagal Matą. Ir kol aš skaičiau, mano gyvenimas ėmė kardinaliai keistis,- dalinosi savo prisiminimais buvęs modelis,- Buvau nepaklusni paauglė. Aš abejojau bet kokia valdžia  - juk kas iš tikro gali žinoti, kas yra tiesa? Kas man galėjo nurodinėti, kas yra teisinga, o kas - ne? Bet tą momentą aš supratau, kad knyga, kurią laikau rankoje, buvo tiesa". 
Kathy Ireland vaikystėje lankė bažnyčią, bet pastorius ten pastoviai šaukdavo ir ji nepergyveno Dievo meilės. Tačiau pirmą kartą Bibliją per 18 gyvenimo metų atvertusi mergina suprato, kad Jėzus buvo ne toks, kokiu ji įsivaizdavo".
"Jėzus nesmerkė, nešaukė, Jis paprasčiausiai mylėjo ir vedė paskui save,- sakė modelis,- Ir šitas supratimas leido man, kaip merginai, pirmą kartą atsidūrusiai dideliame pasaulyje, kur atrodė, jog valdo abejotino charakterio vyrai, įgyti užtikrintumą tuo, kad Dievas myli moteris ir jas gerbia. Tada Jėzus tapo mano Dievu, Gelbėtoju ir Geriausiu Draugu".   
Kathy Ireland sako, kad ilgą laiką ji buvo "naujagimis" Kristuje, nors ir skaitė Bibliją ir mylėjo Dievą. Sakykim, ji pripažino, kad praleisdavo eilutes, kurios jai nepatikdavo.  "Aš buvau krikščionė, Dievas buvo mano gyvenime, aš mylėjau Jį, bet kartu aš bandžiau padaryti Dievą tokiu, koks man patinka ir kokio norėčiau, o ne atvirkščiai - leisčiau Jam keisti mane pagal Jo valią",- sakė Kathy Ireland.  
Įveikusi tai, ji kentėjo nuo per didelio pasitikėjimo savo jėgomis. Prieš keletą metų vienoje konferencijoje moterims ji pajuto, kad Dievas ėmė ją vesti į atgailą: "Tu sakai, kad Aš - numeris vienas tavo gyvenime, bet taip nėra". Kathy suprato, kad nors ji ir sakydavo, kad Dievas ir tikėjimas buvo pirmoje vietoje, o šeima - antroje, iš tikrųjų viskas buvo atvirkščiai - vaikai jai buvo svarbesni.  
'"Viskas, kas pastatoma aukščiau Dievo, net jeigu tai labai geri dalykai, tampa stabu",- sakė modelis. "Kai žmonės manęs klausia apie mano tikslus, aš atsakau, kad siekiu priartėti prie Kristaus ir sekti Juo, vaikščioti Jo keliais. Paklusti. Ir taip diena po dienos",- apibendrino Kathy Ireland 

Komentarų nėra: