pirmadienis, birželio 18, 2012

Ar mokant kitus galima pasimokyti ir pačiam?


Štai kaip kilniai apie blogą turtėjančią visuomenę ir apie neturto ir paprastumo dvasią, kuria gyvena katalikybė, kalba Benediktas XVI.

„Tačiau Bažnyčiai, norinčiai būti Jėzaus beturčių bendruomene, vis reikia ir reikia iškilių atsižadančiųjų; jai reikia jų sekėjų bendruomenių, gyvenančių neturto ir paprastumo dvasia ir taip rodančių palaiminimų tiesą, idant visus sukrėstų ir paakintų suvokti turtą tik kaip tarnystę, paskatintų turtėjimo kultūrai priešintis vidinės laisvės kultūra ir taip kurti prielaidas socialiniam teisingumui“
Joseph Ratzinger (Benediktas XVI). „Jėzus iš Nazareto (nuo krikšto Jordane iki atsimainymo)" Katalikų pasaulio leidiniai, 2007 m.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Išsaugokite santuoką ir susigrąžinkite buvusį mylimąjį! Galingi meilės burtai, kurie veikia greitai
Mano vaikinas paliko mane kitai mergaitei. Jis man vis sako, kad aš jam nieko. Jis nori pasimylėti su kita mergina. Jis manęs nebesijaučia. Tai prasidėjo daugiau nei prieš savaitę. Šiuo metu jis taip pat kalbėk su manimi, bet ne pagal savo nuotaiką ar atstatydamas mūsų santykius. jis tai daro, nes prašau, kad jis būtų su manimi bent kelias valandas ar kelias minutes ... mes kalbamės tik vieną kartą ... bet aš negaliu likti be jo, aš noriu grįžau .. Aš tikrai jaudinausi ir man reikėjo pagalbos, todėl ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras Ogala galėtų padėti greitai grįžti atgal. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, o aš tai padariau, tada jis man padarė meilės burtą. Praėjus 11 valandoms, mano bf tikrai man paskambino ir pasakė, kad manęs taip pasiilgsta, taip nuostabu !! Taigi tą pačią dieną jis grįžo su didele meile ir džiaugsmu ir atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį man sukėlė. Tada nuo tos dienos mūsų santykiai buvo tvirtesni nei buvo anksčiau, aš esu Puikus. jis toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija internete, kad Dr.Ogala yra tikra. jei esate čia ir jums reikia pagalbos. Daugiau neverk, dabar susisiekk su Dr.Ogala. Štai jo kontaktas, siųskite jam el. Laišką šiuo adresu: drogalad02gmail.com arba paskambinkite / WhatsApp: +2347049668119. Čia rasite daugiau informacijos? https://facebook.com/ogalaspelltemple. Taip pat jūsų visiškam bet kokios rūšies ligos ar ligos gydymui.