penktadienis, sausio 01, 2010

Ekspertai nesuranda Kinijos bažnyčios augimo priežasčių


Kinijos krikščioniys, lėtai grįžta į visuomenės gyvenimą, praneša Kinijos oficiozas laikraštis "China Daily", skyręs krikščionybės augimui didelį straipsnį, praneša "christiantoday.com".
Pagal tyrimo, kurį atliko Kinijos socialinių mokslų akademija (CASS), 2008 metais Kinijoje buvo apie 70 milijonų nepripažintų protestantų. CASS rodo, kad du trečdaliai iš Kinijos protestantų toliau renkasi melstis neoficialiose bažnyčiose. Nors per "kultūrinę revoliuciją" (1966 - 76) bažnyčių pastatai buvo uždaryti, tai buvo tie 10 metų, kai po žiaurių persekiojimų ėmė sparčiai plisti pogrindinės bendruomenės, sako ekspertas J. Jianrong. Tačiau ekspertai iš esmės nesupranta, kaip tai įvyko, kad religija, kuri patyrė didžiulį spaudimą, ne tik išliko, bet ir auga.
"Visa tai turi būti susiję su religijos pobūdžiu. Kuo didesnį spaudimą patiria, tuo labiau ji klestinti, - jis pastebi, pažymėdamas, kad krikščionys išpažįsta savo tikėjimą Kinijoje viešai. - Aš mačiau daug namų kaimuose Henan provincijoje ir kitur, kurių durys papuoštos eilutėmis apie Dievą. Prieš porą dešimtmečių aš negalėjau įsivaizduoti, kad žmonės elgtųsi taip atvirai".
Pasak jo, ryškiausias krikščionių bendruomenės augimas Kinijoje turi du periodus – 1979 - 1985-ųjų, ir nuo 1990 m. iki dabar. "Mes negalime pateikti tikslių priežasčių tokio spartaus augimo. Tai turi būti susiję su visuomenės transformacija, bet tendencija yra ta, kad į bažnyčias miestuose ateina vis daugiau ir daugiau inteligentijos", - pabrėžia jis. Kasdien Kinijoje krikščionimis tampa 30 000 žmonių.
Šioje ataskaitoje pateikti skaičiai protestantų ir charizmatinių bažnyčių, neliečiant oficialiosios Kinų protestantų bažnyčios, vienijančios 16 milijonų protestantų Kinijoje. Neseniai buvo suskaičiuota, kad Kinijoje gyvena taip pat 6 milijonai katalikų.

1 komentaras:

Anonymous rašė...

Aš taip didžiuojuosi ir džiaugiuosi būdama čia, norėdama pasidalinti šiuo nuostabiu, nuostabiu ir nepaprastu liudijimu, tiesiog negaliu patikėti, kad dabar mano vyras grįžta namo, meldžiantis už visus savo neteisingus veiksmus, sakydamas, koks tuščias jis jautėsi visą laiką būdamas išvykęs. , jis paliko mane ir sukėlė mums tiek skausmo po skyrybų, kurios įvyko maždaug po 5 mėnesių, kas tai pamanys. Visas šis stebuklas įvyko iškart po to, kai susisiekiau su daktaru Egwali, dėl kurio man buvo kreiptasi pagalbos. Aš esu laimingiausia moteris visame pasaulyje šiandien, sakyčiau: „tai, kad mano vyras vėl reiškia viską man ir mūsų kūdikiams. Tai yra tikras stebuklas man ir mūsų šeimai, teikiantis amžiną malonumą ir linksmybes. Dabar esu tokia laiminga ir nežinau, kiek išreikšti savo gilų dėkingumą ir dėkingumą jums, Dr.Egwali. Aš primygtinai rekomenduosiu jį, jei jums reikia skubios pagalbos, nes tai garantuota.
Siųskite jam el. Laišką šiandien /dregwalispellhome@gmail.com arba
„WhatsApp“: +2348122948392