ketvirtadienis, birželio 02, 2011

Mergelė Marija tinka ir katalikams, ir musulmonams

Mergelė Marija tinka ir katalikams, ir musulmonams - šia savaitę Irake Kirkuko katedroje pasikartojo jau ne vieneri metai rengiamos bendros krikščionių chaldėjų ir musulmonų pamaldos už taiką, tradiciškai įvykstančios Marijos mėnesio pabaigoje, pranešė "Vatikano radijas".
Pamaldose melstasi Marijai, jai giedotos giesmės, skaitytos litanijos ir t.t.
Mariją garbina tiek katalikai, tiek musulmonai. Musulmonai rengia piligrimines keliones į Kirkuką, šiaurės Irake, kur ypač moterys susirenka pasimelsti prie Marijos statulos, prašydamos kokios nors malonės.
Kirkuko katedroje surengtose pamaldose katalikų choras giedojo Marijos garbei skirtas giesmes, tarpkonfesinė asamblėja skaitė 62 ir 121 psalmes, chaldėjų diakonas giedojo Apreiškimą Marijai pagal Luko Evangeliją, o imamas giedojo Korano Miriamos surą, ta pačia tema. Pabaigoje visus dalyvius, tarp kurių buvo ne tik religijų, bet ir valdžios atstovai, pasveikino Kirkuko ganytojas, arkivyskupas Louis Sako. Ypač jaudinantis, pasak internetinio laikraščio „Asianews” buvo visuotinės maldos į Mergelę Mariją, kurioje prašoma suteikti taiką ir stabilumą, sukalbėjimas. Moterys krikščionės ir musulmonės maldą sukalbėjo keturiomis kalbomis: arabų, kurdų, turkmėnų ir chaldėjų. Pamaldų pabaigoje trys imamai, turkmėnų šiitų, arabų sunitų ir kurdų ir Kirkuko arkivyskupas paleido kelis taiką simbolizuojančius balandžius. Ceremonijoje dalyvavo gubernatoriaus pavaduotojas ir terorizmo aukų šeimų atstovai.
"Aklas terorizmas reikalauja vis naujų aukų ir nuolat baugina, tačiau mus visus, krikščionis ir musulmonus vienija Palaimintoji Mergelė", - pažymėjo pamaldų dalyviams Kirkuko arkivyskupas. Jis šia proga paprašė musulmonų bendruomenių kitus tarpkonfesinius maldos susitikimus surengti mečetėse.

2 komentarai:

judas rašė...

Kurgi netiks,juk 'Si Marija' turi gilias babiloniskas saknis,ir jos vaisiai-kerai stiprus,tik nedaugelis jiems atsipiria ...
Tiesiog stebetina vienybe,po Mergeles
sparneliu...

Anonimiškas rašė...

Išsaugokite santuoką ir susigrąžinkite buvusį mylimąjį! Galingi meilės burtai, kurie veikia greitai
Mano vaikinas paliko mane kitai mergaitei. Jis man vis sako, kad aš jam nieko. Jis nori pasimylėti su kita mergina. Jis manęs nebesijaučia. Tai prasidėjo daugiau nei prieš savaitę. Šiuo metu jis taip pat kalbėk su manimi, bet ne pagal savo nuotaiką ar atstatydamas mūsų santykius. jis tai daro, nes prašau, kad jis būtų su manimi bent kelias valandas ar kelias minutes ... mes kalbamės tik vieną kartą ... bet aš negaliu likti be jo, aš noriu grįžau .. Aš tikrai jaudinausi ir man reikėjo pagalbos, todėl ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras Ogala galėtų padėti greitai grįžti atgal. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, o aš tai padariau, tada jis man padarė meilės burtą. Praėjus 11 valandoms, mano bf tikrai man paskambino ir pasakė, kad manęs taip pasiilgsta, taip nuostabu !! Taigi tą pačią dieną jis grįžo su didele meile ir džiaugsmu ir atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį man sukėlė. Tada nuo tos dienos mūsų santykiai buvo tvirtesni nei buvo anksčiau, aš esu Puikus. jis toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija internete, kad Dr.Ogala yra tikra. jei esate čia ir jums reikia pagalbos. Daugiau neverk, dabar susisiekk su Dr.Ogala. Štai jo kontaktas, siųskite jam el. Laišką šiuo adresu: drogalad02gmail.com arba paskambinkite / WhatsApp: +2347049668119. Čia rasite daugiau informacijos? https://facebook.com/ogalaspelltemple. Taip pat jūsų visiškam bet kokios rūšies ligos ar ligos gydymui.