antradienis, vasario 08, 2011

Jėzus Egipte - po 15 dienų išgelbėti vaikai


Egipte vyras nužudė savo žmoną todėl, kad ji skaitė Bibliją ir užkasė į smėlį kartu su jų kūdikiu ir 8-metų dukrele.Trys žmonės buvo palaidoti gyvi.Vienas žmogus pranešė policijai, kad jo dėdė nužudė savo vaikus.Po 15 dienų policija iškasė iš smėlio du vaikus- jie buvo gyvi! Mergaitė sako - ,,TĖTIS NUŽUDĖ MAMĄ DĖL TO, KAD JI SKAITĖ BIBLIJĄ, BET JĖZUS MUS IŠGELBĖJO"
Tekstas -  ,,Mano tėtis nužudė mano mamą, visas jos kūnas buvo padengtas randais, kodėl tėtė nužudė mamą?Mes buvome palaidoti kartu.Nieko negalėjau padaryti - man buvo tik aštuoni metai. Mes buvome po sunkiu smėliu, negalėjome net kvėpuoti. Staiga aš galėjau normaliai kvėpuoti.Pamačiau šviesų Vyrą,jis padarė mums vietos po smėliu, man patiko Jo baltas šveičiantis rūbas, ant jo rankų buvo kraujuojantys randai, JIS atėjo, kad atneštų mums maisto, JIS žaidė su mumis, niekad dar nebuvome tokie laimingi, Jis sakė, kad nesijaudintume dėl mamos, nes JIS paėmė jos dvsią į saugią vietą ir ji ten laiminga. Po penkiolikos dienų policija mus iškasė, jie stebėjosi, kad mes sveiki, buvau pakviesta į televiziją, kad papasakočiau, kas atsitiko. Moteris, kuri mane klausinėjo, sakė, kad tas, kuris mus išgėlbėjo, buvo Jėzus Kristus.

Komentarų nėra: