pirmadienis, lapkričio 15, 2010

Dievas man labiau reikalingas negu rankos ir kojos

JAV, Sietle, vykusioje konferencijoje žinomas krikščionių pamokslininkas Nikas Vudžisikas, kuris gimė be rankų ir kojų,  susirinkusiems kalbėjo, jog Dievas jam labiau reikalingas negu rankos ir kojos.
Nikas Vudžisikas papasakojo, kad atidavė savo gyvenimą Jėzui Kristui, kai jam buvo 15 metų, perskaitęs istoriją apie tai, kaip žmonės klausė Jėzaus dėl aklojo, kodėl jis toksai. Jėzus atsakė, jog tam, kad Dievo darbai būtų apreikšti jo gyvenime, per jį.
"Jis išgydė fizinį kūną aklo žmogaus. Bet aš pasakiau:"Aš nežinau, koks tavo planas, bet aš pasitikiu Tavimi. Tu man reikalingas ne tik dėl kojų ar rankų, bet ir dėl ramybės mano viduje.Man reikalinga taika. Man reikalingas atleidimas. Man reikalingas tikslas",- sakė Nikas Vudžisikas Organizacijos "Gyvenimas be galūnių" prezidentas.
Nikas Vudžisikas, kuris gimė be rankų ir kojų, papasakojo savo įkvepiančią istorija 15 000 auditorijai. Daugiau kaip  93 000 žiūrėjo transliaciją internetu, o 1692 žmonės pašvęsti savo gyvenimus Dievui susirinkimo pabaigoje.
Konferenciją per 3 dienas aplankė daugiau kaip 39 000 žmonių, 162 717 žiūrėjo per internetą, o 4225 nusprendė sekti Jėzumi.
Australijoje gimęs Nikas Vudžisikas, pasakojo, kad kai Dievas neduoda žmogui stebuklo (jis meldėsi, kad jo rankos ir kojos stebuklingu būdu išaugtų), Dievas gali padaryti kitą stebuklą, jis gali panaudoti jus kaip stebuklą, kad pasiektų kitus žmones Jėzaus Kristaus evangelija..  
"Daugelis žmonių kalba, kad netaps laimingi, kol neves, nesusiras darbo, neturės draugų, nesusitaupys pinigų. Laimė - ne išorėje, ne aplinkybėse, laimė yra giliai mumyse. Aš mačiau daug žmonių, kurie iš išorės  atrodė labai gerai, bet kurie nežino, kas yra tiesa. Tiesa mus išlaisvina. Tą, kurį Žmogaus Sūnus išlaisvina, išties tampa laisvas",- kalbėjo jis.

Komentarų nėra: