šeštadienis, rugsėjo 15, 2012

Thamar Zananiri - "Kas aš esu"

  Dieve, kas aš esu ir kam aš esu - tokie klausimai kyla daugeliui žmonių. Nuostabi Thamar Zananiri giesmė parodo visą žmogaus gelmę, kokie gilūs gali būti tokie klausimai ir kokie gali būti atsakymai.

7 komentarai:

marko rašė...

kai pamatai kas istikruju yra zmogus-tada suvoki,kaip giliai jis krito...

Linas rašė...

Nieko, Marko, klausiantis žmogus teikia vilties, mes irgi jos turim, jei išgirstam klausimą

marko rašė...

Klausiantis zmogus turi butinai paklausti ir tai:koks as esu istikruju?

Linas rašė...

kol nežinai, kas aš esu, ner prasmės klausti koks aš:)

Olgerdas rašė...

Vienoje is mano megstamu dainu yra tokie zodziai:

Mano vardas simbolizuoja visa tai, kas yra visuomeneje sugede. Jo vardas simbolizuoja visa tai, kas yra tyra. Neturiu kitos iseities, kaip tik laikytis Jo ir sekti Juo...

Manau, tuo viskas ir pasakyta.

Linas rašė...

amen Olgerdai

marko rašė...

Linai,kai tik suzinosi,kas tu esi,butinai paklausk ir tai:koks tu esi ...:))