ketvirtadienis, lapkričio 22, 2012

Kapas palauks






Įveikęs vėžį JAV pamokslininkas Stivas Hilas, žinomas iš prabudimo Pensakoloje JAV, kai Dievas surinko 4 milijonus žmonių į šią vietą iš viso pasaulio, o šimtai tūkstančių išsigelbėjo, pats patyrė stebuklą. Nors jis vis dar gydosi nuo vėžio, bet jau nebėra arti mirties.
„Prieš dvejus metus aš miriau. Jei ne mano žmona ir dar keletas ištikimų krikščionių, aš jau būčiau miręs. Po keleto metų chemoterapijos man buvo likę kelios dienos gyventi. Jau buvo suplanuotos mano laidotuvės ir išrinkta kapo vieta. Dar dabar negaliu patikėti, kad esu gyvas. Daugiau kaip metus aš negalėjau prisiminti savo žmonos vardo. Bet Džerė buvo ištikima ir buvo šalia“, -sakė jis.
Besigydydamas 2011 metų gegužės mėnesį jis kentėjo nuo daugybės šalutinių chemoterapijos vaistų poveikio, gulėdamas mirties patale jis pasakė žmonai, kad jo daugiau nebegydytų. Žmonės patarė jai neklausyti sergančio vyro pageidavimų, bet ji paklausė vyro ir Viešpaties.
Stivas Hilas sako, kad niekada nepamirš savo pagrindinės maldos Jėzui, kai jam rodėsi, kad žemėje jis gyvena paskutines dienas: „Jėzau, Tu turi pasirinkimą.Mes –geriausi draugai ir aš pasitikiu Tavimi.Tu gali arba paimti mano gyvenimą ir leisti man numirti, kas pagal Bibliją yra laimėjimas, arba gali leisti man gyventi toliau ir aš atvesiu į Tavo karalystę dar milijoną žmonių“.  
Tai buvo prieš pusantrų metų.
Nors jis vis dar gydosi, bet tvirtėja ir ruošiasi įvykdyti savo misiją atvesti milijoną, kovodamas dvasinę kovą dėl pasveikimo. Kiekvieną dieną jis laiko dovana iš Viešpaties ir dėkoja už savo gyvenimo pratęsimą.
„Aš esu čia, kad laimėčiau sielas,- sako Stivas Hilas,- Aš – evangelistas ir pastorius. Dar nemačiau tokių dienų kaip šios, mes išgyvename pavojingus laikus. Esu čia ne tam, kad įsigyčiau draugų, esu čia tam, kad pamokslaučiau evangeliją“.

Komentarų nėra: