penktadienis, lapkričio 23, 2012

Manekenė, netekusi rankos ir akies, neprarado dėkingumo



JAV Teksaso valstijos gyventoja Lauren "Lolo" Scruggs – modelis ir interneto madų parduotuvės įkūrėja ir redaktorė. Vos 24 metų Loren patyrė didelę tragediją: ji neteko rankos ir akies.
Praeitų metų gruodžio mėnesį besisukantis lėktuvo propeleris nukirto jai ranką ir sužalojo akį. Apie šią jos gyvenimą pakeitusią dieną ji pasakoja portale iamsecond.com („Aš – tik antras“), kuriame žmonės dalinasi savo kovų ir tikėjimo istorijomis.
Loren ir jos mama Šeril papasakojo, kiek kliūčių teko įveikti ir kiek palaiminimų jos gavo po šio nelaimingo atvejo.
„Kaip mama, jūs niekada nepagalvotumėt, kad jūsų vaikui teks išgyventi tokius dalykus,- sakė Šeril,- Negalėjau grąžinti jai rankos, negalėjau grąžinti akies. Bet aš žinau, kad ji turi gilų tikėjimą, ir aš žinau, kad Dievas bus mūsų uola“. Ji pasakojo apie operacijas, kelionę namo ir skausmingą atstatymą.
Loren pasakoja, kad grįžusi namo ir pradėjusi atsisakyti nuskausminamųjų vaistų, ji patyrė viską užliejančias depresijos ir neapykantos bangas. „Galvojau, kokia aš baisi, nė vienas vyras niekada manęs nepamils, jaučiau, kad mano gyvenimas sugriuvo“, - pasakoja Louren.
Gydytojai netikėjo, kad Loren atstatys savo asmenybę arba bent elementarius sugebėjimus. Bet per išbandymus įvyko stebuklingas išgydymas – Loren gavo naują tikslą gyvenime.
„Aš žiūriu į šį gyvenimą plačiau negu tik į save,- pasakoja Louren,- kas man atrodė labai svarbu mano karjeroje, pasirodė labai menka. Noriu panaudoti tai, per ką praėjau ir pasakyti jaunoms merginoms, kad mūsų išvaizda nėra tai, kad apsprendžia mus, kas lemia mūsų gyvenimą“.

Komentarų nėra: