ketvirtadienis, balandžio 04, 2013

Visi - į seks-džihadą

Kovotojai prieš Vakarus, demokratiją ir besistengiantys šariatą įvesti džihadistai nepamiršta ir kūniškų malonumų. Atsirado nauja rūšis - seks-džihadas. Aišku, į tokį džihada gali vykti tik moterys. O islamo švarumą saugantys islamistų mulos net išleido fetvas, leidžiančias susituokti valandai ar dviem. Ir viskas - tai jau ne prostitucija, o kilnus reikalas islamo platinimui... Dvasininkas palaimina, porelė nueina kur valandai, po valandos šaunusis kovotojas tris kartus pasako kultinę skyrybų frazę - "Tu man ne žmona"... Po to moteris gali "tekėti" už kito islamisto...  Tiesa, kai kur kyla skandalai - Tunise buvo sučiupti nepilnamečių mergaičių verbuotojai kovotojų su Sirijos režimu kovinei dvasiai pakelti. 
Egiptas po revoliucijos ne tik paniro į chaosą, bet tapo ir turtingų Saudo Arabijos vyriškių sekso turizmo Meka. Sakykim, 17-metė Achmed Imam buvo tėvų priversta "ištekėti" už pagyvenusio vyriškio. Dvi savaites ji su "vyru" praleido  viešbutyje, o paskui jis išskrido. Ji kalba:"Aš turėjau paaukoti savim, nes mūsų šeima didelė. Dabar aš jaučiuosi nusivylusi ir įžeista. visi mano kaimynai žino, kad aš - prostitutė, nes neturiu jokio vedybų įrodymo. Draugai nusisuko, mano gyvenimas sugriautas. jau trys merginos mano gatvėje tapo "Saudiečių žmonomis"... Panašūs procesai vyksta ir Sirijos pabėgėlių stovyklose, kur netekę vilties tėvai verčia "aukotis" dukras...

Komentarų nėra: