antradienis, balandžio 02, 2013

Švyturys - gimusi be akių ir nosies

"Drudge Report" pasakoja apie mergaitę, kuri gimė be akių ir nosies.  16 metų Kesidi Huper yra vyriškumo pavyzdys požiūryje į gyvenimą.
Kesidi Huper lanko mokyklą Šiaurės Karolinoje, specialią mokyklą akliesiems, planuoja karjerą įgarsinime ir radijuje ir susidoroje su visomis problemomis. Neseniai ją kaip kandidatę iškėlė kerlingo komandos stipendijai.
Jos mama pasakoja, kad Kesidi yra labai komunikabili, kai jie kur eina, ji prašo mamos:"Pasodinkit mane prie baseino, aš susidraugausiu su žmonėmis". Ji mėgsta kalbėtis ir labai pasitiki savimi. Kai ji pirmą kartą apsilankė aklųjų mokykloje 5 klasėje, ji pasakė:" Mama, ten visi akli, todėl aš - normali". Nuo 11 metų jai atliekamos operacijos norint suformuoti nosį ir mergaitė tuo džiaugiasi, kad galės kvėpuoti kaip visi ir jausti kvapus. "Kaip ir visi - turėsiu tikrą nosį",- sako ji.
Bet mergaitė vis tiek liks akla. Ką ji apie tai mano, kaip ji susidoros su kitais sunkumais? "Sunkumai bus visada,- sako Kesidi,- man nereikia, kad būtų lengva, man tiesiog reikia, kad būtų įmanoma"... Kesidi pamoka mums - nustokite nuolat apgailestauti, gyventi nusivylime, nustokite kaltinti kitus ir ieškoti lengvo kelio.
 Pagal CNL

2 komentarai:

Sigitas Kalinas rašė...

Šaunuolė :)
"Man nereikia, kad būtų lengva, man tiesiog reikia, kad būtų įmanoma"

Linas rašė...

tikrai šaunuolė:) smagu tokius žmones matyti