ketvirtadienis, gegužės 03, 2012

Pusantros valandos mirties...




„Tai, kad aš vaikštau – tai maldos jėga, buvau miręs 78 minutes, ir net jei būčiau gyvenęs, turėjau patirti negrįžtamus smegenų pokyčius“, - sako „Bolton“ komandos žaidėjas Fabrice Muamba, kuris dabar jau išleistas iš ligoninės. Fabrice'as Muamba nesulaikė ašarų sugrįžęs į „Bolton“ stadioną ir sulaukęs tūkstančių aistruolių palaikymo šūksnių, praneša „Christian Today“.

Anglijos futbolo asociacijos (FA) taurės turnyro ketvirtfinalio rungtynėse sveikatos sutrikimas pakirto „Bolton“ komandos žaidėją Fabrice'ą Muambą. 41-ą susitikimo su Londono „Tottenham“ klubu minutę F. Muamba nukrito ant vejos be jokio kontakto su varžovu. Atskubėję medikai futbolininkui apie dešimt minučių teikė pirmą pagalbą ir išnešė jį neštuvais. Teisėjas Howardas Webbas paprašė žaidėjus ir trenerius eiti į drabužines ir rungtynes nutraukė. Tuo metu buvo lygus rezultatas 1:1.
BBC Radio 5 pranešė, kad vyko kova dėl jo gyvybės. F. Muambą ištiko širdies smūgis. ESPN reporteris informavo, kad medikams nešant žaidėją „White Hart Lane“ stadiono tuneliu, F. Muamba nekvėpavo. „Bolton“ komandos saugas buvo nuvežtas į ligoninę. Jį lydėjo „Bolton“ klubo treneris Owenas Coyle'as ir komandos kapitonas Kevinas Daviesas.
„Bolton“ gydytojas Jonathanas Tobinas atskleidė, jog širdies smūgį Anglijos taurės ketvirtfinalio rungtynėse šeštadienį su Londono „Tottenham“ patyrusęs Fabrice'as Muamba „78 minutes buvo miręs“. „48 minutes, kol pasiekėme ligoninę, bei dar 30 minučių joje – visą tą laiką F.Muambą buvo ištikusi klinikinė mirtis. Mes tikėjomės blogiausio ir manėme, jog žaidėjui nebepadės niekas“, – jausmingai kalbėjo J.Tobinas.„Londono ligoninėje paaiškėjus, jog Fabrice'o būklė yra dar blogesnė nei manyta, aš išėjau į koridorių ir pradėjau verkti. Tačiau tai yra Fabrice'as. Aš pažįstu jį puikiai ir žinau koks jis stiprus bei valingas. Daugelis tokioje būklėje būtų neišgyvenę“, – tęsė gydytojas.
„Aš prašiau Dievo apsaugoti mane, ir Jis neleido man išeiti iš gyvenimo“,- toks buvo šio sportininko liudijimas, kai visa Anglija buvo pritrenkta stebuklingo jo prisikėlimo. 24 metų krikščionis futbolininkas spaudai pasakė:“Tai, kas su manim nutiko, yra daugiau negu stebuklas. Tai, kad aš vaikštau – tai maldos jėga, buvau miręs 78 minutes, ir net jei būčiau gyvenęs, turėjau patirti negrįžtamus smegenų pokyčius, bet aš dar gyvas, kai kas į mane žiūri stebėdamiesi. Tą rytą prieš varžybas aš su savo tėvu meldžiausi ir prašiau Dievo apsaugos ir Jis neleido man išeiti“,-  sako „Bolton“ komandos žaidėjas Fabrice Muamba. Tiesa, dar neaišku, ar jis galės toliau sportuoti, nes jėgos grįžta labai pamažu. Puikios fizinės formos atletas dabar pailsta vos po 20 minučių pasivaikščiojimo.  Tačiau panašu, kad jis laimingas atiduodamas viską, tame skaičiuje ir savo ateitį į Dievo rankas. „Aš žinau, kad pasveiksiu, nežinau, ar profesionaliai galėsiu žaisti toliau, bet aš visa siela pasitikiu Dievu. Jei sugebėjau prisikelti iš mirusių, tai galbūt galėsiu ko nors pasiekti“,- sakė jis. F. Muamba gimė 1988 metų balandžio 6 d., Zaire. Anksčiau yra atstovavęs Londono „Arsenal“ ir „Birmingham City“ klubams. Saugas yra buvęs įvairių Anglijos jaunių (U-16, U-17, U-18, U-19) ir jaunimo (U-21) rinktinės nariu. „Bolton“ ekipoje F. Muamba rungtyniauja nuo 2008 metų. Jis sužaidė 130 rungtynių ir pelnė 3 įvarčius.


1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Apie klinikinę mirtį:

http://www.youtube.com/watch?v=mQriUScHjZs