ketvirtadienis, gegužės 27, 2010

Buvęs narkomanas ir nusikaltėlis taps pastoriumi


Sekmadienį Anglikonų bažnyčios pastoriumi taps buvęs nusikaltėlis ir narkomanas Metju Martinsonas.
Dabar 35 - erių Metju Martinsonas vartojo alkoholį, narkotikus, gyveno gatvėje ir net nebaigė mokyklos. Kalėjime jis už ginkluotą pašto apiplėšimą praleido 4 metus, praneša "The Daily Telegraph".
"Kai mane suėmė policija, aš pajutau didelį palengvėjimą... Aš išgirdau, kaip Viešpats pasakė: "Dabar tu turi pasirinkimą - priimti mane arba atmesti", - pasakojo Metju Martinsonas.
Dabar jis - diplomuotas teologas, turi šeima, augina 9 metų dukrą. "Jeigu pažiūrėti, kuo aš buvau, ir kuo tapau - tai gali pamatyti Dievo malonę", - sako būsimas pastorius.

2 komentarai:

Cêça Santos rašė...

Hi friend, how are you?

Only Jesus transforms.

Linas rašė...

I Ok irma:)