penktadienis, kovo 22, 2013

Carman: "Šito pasaulio aš tyliai nepaliksiu"

Žymus krikščionių dainininkas Carmelo Domenic Licciardello (gimęs 1956), žinomas kaip Carman, paskelbė apie mūšį, kuris jo laukia - jam diagnozuotas neišgydomas kaulų vėžys. 
"Prieš savaitę man paskelbė diagnozę - kaulų vėžys, jis neišgydomas, man liko tik 3–4 metai... Rašau tai dėl kelių priežasčių.Pirma, noriu užbaigti visus gandus, antra, prašau jūsų maldų, trečia, noriu, kad žinotumėt, aš tęsiu tarnauti ir užkariauti sielas, kol tai galiu. Tarnavimas visada buvo mano gyvenimas. Turiu pašaukimą iš Dievo Jėzaus Kristaus evangeliją paliesti žmonių gyvenimus ir tai darysiu, kol Viešpats pasišauks mane namo. Prašau, neleiskite mano puslapiui Facebook’e tapti dienoraščiui, skirtam kovai su vėžiu.
Noriu jūsų prašyti - ateikite į mano koncertus, kai jie vyks jūsų mieste, atsiveskite netikinčius ir ligonius, visada melsiuosi už ligonius ir gilinsiu pažinimą.
Aš nepaliksiu šio pasaulio tyliai. Noriu, kad šėtonas žinotų, jog jis pasiuntė vėžį absoliučiai neteisingam italui. Turiu dar keletą nuostabių metų, labiausiai noriu, kad jūs gautumėte išgydymą nuo tų dalykų, kurie kelia grėsmę jūsų ateičiai... Grįžkime prie reikalų - turime darbuotis, kol dar diena ir dar neatėjo naktis".- paskelbė Carman savo puslapyje. 

Komentarų nėra: