antradienis, balandžio 17, 2012

Nėra vietų, kur Dievo nėra


Biblijos mokytoja ir pasaulyje žinoma evangelistė iš JAV, 80-metė Merilin Hiki Сharisma News  interviu pasakojo apie savo kelionę į Pakistaną.
„Penktadalis pasaulio gyventojų yra musulmonai, aš jaučiu pašaukimą nešti jiems evangeliją. Ką jie toliau su ja darys – jau jų rūpestis.Mano pašaukimas – duoti jiems progą atgailai. Nors sakoma, kad 82% pakistaniečių nekenčia amerikiečių, su manimi jie elgėsi labai draugiškai. Aš buvau ten 6 dienas, jų kultūroje tikima, kad Jėzus gydo, apie tai net Korane parašyta. Žmonėms nesunku buvo tai patirti ir patikėti. Ir Dievas darė stebuklus, sakykim, vienas mažas berniukas net neturėjo akies obuolio, Dievas jį sukūrė ir jis ėmė matyti. Mergaitė, kuri buvo akla 3,5 metų, ėmė matyti, 14-metis niekada negalėjo kalbėti nemikčiodamas, o prabilo aiškia kalba.
Be to, M.Hiki pasidalino ir apie tai, kokius vertingiausius dalykus suprato iš ilgamečio tarnavimo patirties. „Pats vertingiausias – mes turime turėti gyvus santykius su Jėzumi. Nėra nei formulės, nei mechanikos, kaip tai padaryti. Turime asmeniškai bendrauti su Juo, būti Žodyje ir būti pilni Dvasios. Neleiskite tradicijoms ir formulėms vadovauti jūsų gyvenimui. Jėzus kiekvieną dieną kuria nauja. Mano troškimas – kasdien girdėti jo balsą“.- sako M.Hiki.

Komentarų nėra: