pirmadienis, sausio 17, 2011

"Opus Dei" veikloje dalyvaujantis ministras stebuklingai praturtėjo

Neaiški istorija apraizgė pusiau slaptos katalikiškos organizacijos"Opus Dei" veikloje dalyvaujančio ministro Dainiaus Kreivio turtus.  Spauda pranešė, kad per kelerius metus ūkio ministro Dainiaus Kreivio turtas išaugo nuo 5,4 mln. Lt iki 170 mln. Lt.Ministras praturtėjimo neneigia, bet sako, kad turtų dydis laužtas iš piršto,o  kaip atsirado turtai, nepaaiškina išsamiai.
Jau anksčiau "Lietuvos rytas" buvo paskelbęs, kad iš penkiems kultūros paveldo objektams Lietuvoje skirtų 30,706 mln. litų net 25 milijonai nukeliavo į katalikų objektus, daugiausia valdomus pranciškonų. Tada ir paaiškėjo, kad ūkio ministras Dainius Kreivys dalyvauja skandalingojo ir pusiau slapto katalikų ordino "Opus Dei" veikloje.
Paramą gaus Vilniaus universitetas (iki 4,743 mln. litų), viešoji įmonė Tytuvėnų piligrimų centras (Bernardinų vienuolynas) (iki 10 mln. litų), viešoji įmonė „Domus pacis"(2007 m. pranciškonų ir Kauno miesto savivaldybės įkurta viešoji įstaiga) (iki 7,852 mln. litų), Skuodo rajono savivaldybė (iki 683 tūkst. litų) ir viešoji įmonė Pranciškonų namai (iki 7,427 mln. litų).
Dienraštis "Lietuvos rytas" rašė, kad penkiasdešimties svarbių kultūros paveldo paminklų renovavimo projektui, kurį Lietuva vykdo kartu su Europos Sąjunga, jau buvo pritarusios ir Vyriausybė, ir Kultūros, ir Ūkio ministerijos. Bet ūkio ministras D.Kreivys netikėtai nutarė, kad visų 50 kultūros paminklų renovuoti nebereikia, o lėšas nukreipti į katalikiškus, bet ne valstybės objektus.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Opus Dei yra visiskai atvira organizacija. Daugiau apie ja galite suzinoti opusdei.lt
Veikia Lietuvoje su vietos Kataliku Baznycios Vyskupo kvietumu kaip ir kiekvienoje kitoje salyje. Sekmes!
gediminas

Anonimiškas rašė...

Išsaugokite santuoką ir susigrąžinkite buvusį mylimąjį! Galingi meilės burtai, kurie veikia greitai
Mano vaikinas paliko mane kitai mergaitei. Jis man vis sako, kad aš jam nieko. Jis nori pasimylėti su kita mergina. Jis manęs nebesijaučia. Tai prasidėjo daugiau nei prieš savaitę. Šiuo metu jis taip pat kalbėk su manimi, bet ne pagal savo nuotaiką ar atstatydamas mūsų santykius. jis tai daro, nes prašau, kad jis būtų su manimi bent kelias valandas ar kelias minutes ... mes kalbamės tik vieną kartą ... bet aš negaliu likti be jo, aš noriu grįžau .. Aš tikrai jaudinausi ir man reikėjo pagalbos, todėl ieškojau pagalbos internete ir aptikau svetainę, kurioje buvo pasiūlyta, kad daktaras Ogala galėtų padėti greitai grįžti atgal. Taigi, pajutau, kad turėčiau jį išbandyti. Aš susisiekiau su juo ir jis man pasakė, ką daryti, o aš tai padariau, tada jis man padarė meilės burtą. Praėjus 11 valandoms, mano bf tikrai man paskambino ir pasakė, kad manęs taip pasiilgsta, taip nuostabu !! Taigi tą pačią dieną jis grįžo su didele meile ir džiaugsmu ir atsiprašė už savo klaidą ir skausmą, kurį man sukėlė. Tada nuo tos dienos mūsų santykiai buvo tvirtesni nei buvo anksčiau, aš esu Puikus. jis toks galingas ir aš nusprendžiau pasidalinti savo istorija internete, kad Dr.Ogala yra tikra. jei esate čia ir jums reikia pagalbos. Daugiau neverk, dabar susisiekk su Dr.Ogala. Štai jo kontaktas, siųskite jam el. Laišką šiuo adresu: drogalad02gmail.com arba paskambinkite / WhatsApp: +2347049668119. Čia rasite daugiau informacijos? https://facebook.com/ogalaspelltemple. Taip pat jūsų visiškam bet kokios rūšies ligos ar ligos gydymui.