antradienis, sausio 04, 2011

Muzikantas Michael W.Smith:"Aš - antras"

 Maiklas Smitas šiandien yra vienas iš žymiausių krikščioniškos muzikos atlikėjų, per savo karjerą pardavęs 15 milijonų diskų, gavęs 44 "Dav" ir "Gremi" premijas. Tačiau ne viskas jo gyvenime buvo lygu ir gražu. Prieš 30 metų esminis lūžis jo gyvenime - Dievas atėjo ir jis atsakė. 
Jo asmeninis liudijimas svetaitėje IAmSecond.com (Aš - antras, šis judėjimas prasidėjo 2008 metais, kai grupė žymių žmonių ėmė pasakoti savo istorijas, pabrėždami, kad Dievas yra pirmas, o aš - antras), pasakoja apie 3 metus, kai jis buvo priklausomas nuo narkotikų.  "Galvojau, kad galima žaisti su ugnimi ir nenusideginti, net neįsivaizdavau, kad atsidursiu pačiame dugne ir, atrodė, nėra išeities",- pasakojo muzikantas.   
Maiklas Smitas tada buvo metęs koledžą ir atvykęs į Nešvilį daryti muzikinės karjeros. Nors nuo 15 metų jautė, kad nori šlovinti Dievą ir Dievas jį šaukia šiam darbui, jis nuėjo savo keliais. "Dievas pašaukė mane, ir muzika turėjo tapti to pašaukimo dalimi",- sakė jis. Bet Nešvilyje jis ėmė groti restoranuose ir vartoti narkotikus.

"Tai buvo toks pojūtis, kad kompasas išnyko, jūs įeinat į kitą pasaulį, nesuprasdami, kad ritatės žemyn ir staiga - jau per daug vėlu. Žinai, kur įklimpai, bet negali išsivaduoti nuo to chaoso",- sakė jis.   
Kai prisiartino mirtis, dabar 53 metų muzikantas atsiklaupė savo virtuvėje ir ėmė šauktis Dievo. Jis ėmė raudoti, tai buvo 1979 metų lapkritis. "Visatos Valdovas atėjo ir verkė kartu su manim tada toje virtuvėje ant grindų. Nuo to karto aš jau nebuvau tas pats. Viskas pasikeitė". 
Per metus jis parašė daug dainų ir atidarė savo biznį. Dėkodamas Dievui už sėkmingą karjerą, jis sakė "Niekada nebūčiau sugebėjęs organizuoti kažko. Dievas ištikimas",- sakė Maiklas Smitas.
"Taika ir viltis, pabrėžė jis,- nepriklauso nuo to, kad parduodi milijonus diskų, o pats esi roko žvaigždė. Visa tai išsisklaido, tai netrunka ilgai. Svarbiausia, kad aš žinau, kas aš esu. Aš - Visatos Dievo sūnus. Mano asmenybės problemos išspręstos".  

Komentarų nėra: