šeštadienis, gruodžio 21, 2013

Buvęs gėjus: "Aš negyvenu tam, kad kam nors kažką įrodyčiau”

Ši istorija rodo, kad nėra per didelių problemų, yra tik neatneštos prie kryžiaus... 
Michael`as Glatze, buvęs gėjų aktyvistas, prieš kelis metus tapęs Kristaus pasekėju, vedė merginą vardu Rebeka… Michael`as savo metu buvo žurnalo “Young Gay America” įkūrėju bei dirbo šio leidinio redaktoriumi. Po savo atsivertimo nusprendęs palikti šį darbą, ant monitoriaus, esančio buvusioje darbo vietoje, prilipdė raštelį, kuriame parašė tokius žodžius: “homoseksualizmas yra mirtis- aš renkuosi gyvenimą”. Taip pat parašė straipsnį apie pasikeitimus savo gyvenime.
Po tokio, kai kuriems netikėto, posūkio Michael`o gyvenime, gėjų gynimo teisių aktyvistai pradėjo pilti pamazgas jo pusėn, sekdami jį. Vienas iš šių aktyvistų po Michael`o vestuvių savo internetiniame puslapyje publikavo įžeidžiantį bei pašiepantį straipsnį apie Michael`ą bei jo žmoną.
Atsakydamas į tai, Michael`as “World Net Daily” publikavo kreipimąsi į visus gėjus, patikindamas juos, kad po vestuvių jo gyvenimas pasikeitė į gera, bei kad jis yra laimingas.
“Neparašiau viso to tam, kad nušluostyčiau visiems nosis ir kad pasigirčiau tuo, kad sugebėjau vesti. Daugeliui tai galbūt ir būtų pagrindinis motyvas. Bet aš negyvenu tam, kad kam nors kažką įrodyčiau”.
“Noriu, kad jūs suprastumėte, kad, nepaisant jūsų galimų bandymų mane sunaikinti, aš turiu teisę į gyvenimą ir teisę pasirinkti dvasinį gyvenimą… Esu įsitikinęs, kad homoseksualizmas kenkia, tai yra išsigimimas, iškrypimas, tačiau, kita vertus, nuo jo galima išsilaisvinti bei visiškai išgyti”.
“Suprantu, kad mano nuomonė skiriasi nuo daugumos žinomų politikų nuomonės. Darau prielaidą, kad mane vadins “fanatiku”, kurio visi norės atsikratyti… Bet aš myliu Dievą, myliu savo gyvenimą bei dėkingas Jam už kiekvieną atodūsį, už žmones ir mano žmoną Rebeką”, – reziumavo Glatze.
Vertė O.G.

Komentarų nėra: