sekmadienis, rugsėjo 14, 2008

Bon Džovi - Aleliuja

Lietuvoje žodis "aleliuja" turi menkinamąją ar net pašiepiamą reikšmę, o be reikalo.

Džonas Bon Džiovi dainuoja - "Aleliuja - šlovė Dievui"

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Kaip kuriniui,skolintam is O.C.Shrek,visai neblogai,taciau vertetu pasiklausyti originalia versija,-ten tai "kabina"

Anonimiškas rašė...

Ikeliu pasiklausymui suprantantiems lenkiskai,-ir ko tik nera margam sviete!http://www.divshare.com/download/5373217-012


Taip pat cia gali pasiklausyti kito varianto aleliuja:http://www.divshare.com/download/5373274-857



Na,o cia originalus variantas,-jei yra galimybe.klausyk per kvadrofonine muzikos sistema:http://www.divshare.com/download/5373273-400

Anonimiškas rašė...

Ačiū ramaškei. Tikrai kabina.

Aš pirmuosius 10 k. klausiau per Shreką (mano jaunoji karta kasdien žiūrėdavo, kol neatsibodo).

Ačiū Linui už šlovinimo klipukus.

P.S. Aš savo "darbo" entuziastė jau galvoju, kaip čia į btz :) tinklapį nors kažkiek šlovinimo įmest. Ale tiksliukė, nemuzikali, reik kad išmanantys imtųsi...

P.P.S. Linui... aš tik klipukų idėją pasiskolinsiu, jei galima. Neplagijuosiu. :)

Anonimiškas rašė...

Nu Dalia, prasom , ne viena ideja mano ten jau ir iskeliavo, tai dar viena nepakenks:)Sitas tinklapis ir laikomas tam, ka kiti galetu imti ir naudotis bei kaip atsavra kai kada "islygintai nieko neuzgavimo" ziniasklaidai:) btz tinklalapis dabar gyvas, va su laikrasciu jau tragedija, buvau sudares kazkada pertvarkymo plana ir nusiunciau, bet naudos jokios, ten sedi protingesni ir letai ji marina, bet cia jau ne mano reikalas, bent pasistengiau.Taigi, Dalia, dėk klipukus, bo ilgainiui tinklalapis (jei niekas nesikeis) ir liks vienintelė priemone informavimo

Anonimiškas rašė...

Linui.

Ačiū :) na, su manim tai nenukeliavo i btz tinklapį skolintos idejos :) gal anksčiau.

Aš ne "vadas" tinklapio, tad taip pat galiu tik pasiūlyt, planelį parengti. :) Bet klipukų idėja šauni, vakar visą vakarą Hallelujah ir dar ramaškės pasiūlytus sukau.

Internetas išstumia tiek laikraščius, tiek TV visose srityse (ir krikščioniškose, ir pasauly), tai normalu. Todėl ir norisi skirt jam laiko, jėgų, širdies.

Anonimiškas rašė...

Nu Dalia, man patinka, kad esat, kaip čia pasakius, sveiko proto:) ir dar plius nebaili, manau, kad pavyks ka nors gero padaryti. Plius mano pastebejimu, cia kaip televizija, nereikia net skaityti tiesiog žiopsai ir viskas:)
Be to, labai sunku ginčytis su vaizdu. piktintis gali, nepriimti gali, o va ginčytis neišeina:)

Anonimiškas rašė...

Linui :)

ačiū už gerus žodžius. :)

Anonimiškas rašė...

tikrai, jusu parenkamos naujienos, liuks, dirbkite, stiprekite ir pirmaidziu nestatykite:)